• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403080503374
  • منبع : بنیاد شهید

سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» راه اندازی شد

سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» راه اندازی شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» با هدف ایجاد و تقویت ارتباط دوسویه بین «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «جامعه ایثارگران کشور» راه اندازی شده است.

به گزارش ایسنا، سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به لزوم اجرای طرح «نظام پیشنهادات ایثارگران» گفت: با توجه به اهمیت ایجاد مدیریت مشارکتی و استفاده از نقطه نظرات متخصصین جامعه هدف در حوزه قوانین و مقررات، سامانه «نظام پیشنهادات ایثارگران» به منظور تصمیم سازی و تصمیم گیری در بستر سایت تخصصی نوید شاهد راه اندازی شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استقرار مدیریت مشارکتی با بسیج ظرفیت‌های ایثارگران، نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر را از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران بر شمرد و افزود: خانواده بزرگ ایثارگران از پیشران‌ها و پیشتازان توسعه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و توسعه پایدار کشور، تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه هفتم توسعه بدون نقش آفرینی و میدان‌داری این قشر در کشور به نتیجه نخواهد رسید.
 سردار سلیمانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را سازمانی پاسخگو، شفاف و مقدس بر شمرد و تصریح کرد: شبکه های مردمی و تشکل‌های ایثارگری با تصمیم سازی و مشارکت و ایفای نقش اثربخش بر خدمات این نهاد می‌توانند سازمان شیشه‌ای، کمر بسته خدمت و بالنده و متعال را ایجاد کند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران مسئله‌یابی، پردازش مشکلات و ارائه راهکار را توسط جامعه ایثارگری مورد تاکید قرار داد و بیان‌کرد: رصد و دیده‌بانی بنیاد باید توسط خود ایثارگران صورت گیرد و ارائه خدمت به این عزیزان با مشارکت و محوریت نظرات و نیازهای جامعه ایثارگران صورت گیرد.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۵:۴۹

بنده فرزند ۲۹ ساله با فوق لیسانس دارم بیکاره و بارها به بنیاد مراجعه کردم هیچ جوابی نگرفتم دیگه خسته شدم در ضمن جانباز ۲۵درصد هستم

avatar

من جانبازپنج درصدهستم که وقت یکباررفتم کمیسیون سه دختردارم که دوتا از انهان ازدواج کردند وتابه امروزهیچ کونه ازخدمات بنیادشهیدوامورجانبازان استفاده ننمودم بخاطراینکه برای هرموضوع ای میکرم میگویندبه شما تعلق نمیکیردبازتشکراززحمات مسولین بزرکوار258

avatar

سلام.ایثارگر ارتش هستم8سال مناطق جنگی بودم ازپایان جنگ مدارک خواستن برای جانبازی.چون مدارک مادرعملیات مرصا ازبین رفت ولی هنوزهیچ خبری نیست.

avatar

اگر کاری انجام بشه

avatar
امروز ۱۷:۵۷

با سلام فقط به درد جانبازان بالای ۲۵ می‌خورد متاسفانه زیر ۲۵ از جانبازان نیستند