• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403080503277
  • خبرنگار : 50184

سرگردانی تنها تیم فوتبال دسته اولی بانوان کرمانشاه!

سرگردانی تنها تیم فوتبال دسته اولی بانوان کرمانشاه!

ایسنا/کرمانشاه سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه به نزدیک بودن زمان شروع رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: متاسفانه هیچ جایی برای تمرین نداریم و بازیکنان ما برای تمرین کردن در این زمین و آن زمین سرگردان هستند.

فاطمه مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال بانوان مجموعا ۱۲ تیم حضور دارند که در قالب دو گروه شش تیمی به شکل رفت و برگشت با هم رقابت خواهند کرد. 

وی افزود: تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ‌هیراد گیلان، فولاد خوزستان، نماینده شیراز، سپنتا تهران و توکان مهام آیریا تهران همگروه شده و در اولین دیدار خود میهمان نماینده شیراز خواهد بود. 

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه با بیان اینکه تیمش برای حضور در این رقابت‌ها هیچ اسپانسری ندارد، عنوان کرد: رایزنی‌هایی را انجام داده‌ایم و قول‌هایی هم گرفته‌ایم که امیدواریم محقق شود. 

مرادی در ادامه در خصوص محل تمرین و میزبانی بازی‌های خانگی تیمش، عنوان کرد: هنوز زمین چمن بازی‌های خانگی تیم را مشخص نکرده‌ایم و اگر مالک بخش خصوصی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی امام(ره) موافقت کند، شاید این زمین را در نظر بگیریم. 

وی یادآور شد: تیم ما در حال حاضر حتی برای تمرین هم مشکل زمین دارد، بگونه‌ای که هر روز در یکی از زمین‌های چمن شهر تمرین می‌کنیم. 

سرمربی تیم کوهستان تکنیک کرمانشاه اظهار کرد: حتی برای زمین چمن مجموعه ورزشی کوثر که مختص بانوان است، اداره کل ورزش و جوانان برای هر جلسه تمرین از ما ۴۰۰ هزار تومان هزینه می‌خواهد که امیدواریم با مساعدت مسئولین ورزش استان تا پایان رقابت‌ها این زمین به شکل رایگان در اختیار تیم ما قرار گیرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۴:۱۶

گویا ناکارآمدی مدیریت فوتبال استان تمامی ندارد