• شنبه / ۵ آبان ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۰
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 1403080503070
  • خبرنگار : 71454

تاریخ اکران «مرد عنکبوتی ۴» اعلام شد

تاریخ اکران «مرد عنکبوتی ۴» اعلام شد

کمپانی سونی تاریخ اکران چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «مرد عنکبوتی» با بازی تام هالند در نقش اصلی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، کمپانی سونی اعلام کرد که «مرد عنکبوتی» در تاریخ۲۴ جولای ۲۰۲۶ دوباره به سینماها می‌آید و تام هالند برای قسمت چهارم این فیلم که هنوز عنوانی ندارد، به نقش خود بازمی‌گردد و دِستین دانیل کرتون هم کارگردان آن خواهد بود.

هالند آخرین بار در فیلم «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در سال۲۰۲۱ به عنوان مرد عنکبوتی ظاهر شد، فیلمی که با موضوع چندجهانی، علی‌رغم چالش‌های ناشی از پاندمی کرونا توانست ۱.۹۱۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کند.

هالند پیش از این در فیلم‌های «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (۲۰۱۷) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (۲۰۱۹) نقش‌آفرینی کرده و در فیلم‌های «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (۲۰۱۶)، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» (۲۰۱۸) و «انتقام‌جویان: پایان بازی» (۲۰۱۹) نیز حضور داشته است.

انتظار می‌رود هالند سال آینده مقابل دوربین «مرد عنکبوتی» جدید برود، سالی که برای او بسیار شلوغ خواهد بود. او همچنین در حال فیلمبرداری فیلم جدید کریستوفر نولان خواهد بود و ممکن است نقشی در فیلم «انتقام‌جویان: روز قیامت» از استودیوهای مارول نیز ایفا کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کمپانی سونی کنترل حقوق فیلم شخصیت سینمایی مرد عنکبوتی را در اختیار دارد، در حالی که استودیوهای مارول متعلق به دیزنی، این فیلم‌ها را به‌طور مشترک با سونی تولید می‌کنند. این همکاری تاریخی در سال۲۰۱۵ به امضا رسید و به مرد عنکبوتی اجازه داد تا وارد دنیای سینمایی مارول شود.

تام هالند در سال ۲۰۲۶ و یک هفته قبل از اکران «مرد عنکبوتی۴»، با فیلم جدید ساخته کریستوفر نولان محصول یونیورسال که در تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۲۶ اکران می‌شود، بر روی پرده بزرگ خواهد بود. در صورتی که او یکی از بازیگران فیلم «روز قیامت» مارول نیز هست و این فیلم از تاریخ اول می ۲۰۲۶ نیز در سینماها خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha