• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۵
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080402745
  • خبرنگار : 50616

به علت کسب نتایج ضعیف

هواداران نساجی علیه «ساکت الهامی» شعار «حیا کن، رهاکن» سردادند

هواداران نساجی علیه «ساکت الهامی» شعار «حیا کن، رهاکن» سردادند

ایسنا/مازندران هواداران نساجی مازندران برای چند هفته متوالی در بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر علیه «ساکت الهامی» سرمربی این تیم شعار «حیا کن، رهاکن» سر دادند.

به گزارش خبرنگارایسنا، هواداران ناراحت تیم نساجی مازندران، جمعه شب و پس از پایان بازی تیمشان برابر استقلال خوزستان که با تساوی بدون گل در خانه انجامید، نسبت به نتیجه نگرفتن تیم‌شان در بازی‌های این فصل علیه سرمربی این تیم شعار دادند.
هوداران تیم نساجی که در این فصل تاکنون پیروزی را از این تیم ندیدند، در پایان بازی و هنگام خروج «ساکت الهامی» و دیگر اعضای کادرفنی از زمین مسابقه و به سمت رختکن این تیم برای چند دقیقه شعار «حیاکن، رهاکن» سردادند.
نساجی مازندران در پنج بازی خانگی این فصل خود در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر هنوز پیروزی کسب نکرده و این وضعیت بیشتر باعث ناراحتی و گلایه هواداران متعصب این تیم شده است.
نساجی در هفته نخست در خانه برابر تیم فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر باخت و در هفته سوم نیز با همین نتیجه برابر تیم گل گهر متحمل شکست شد.
این تیم در هفته پنجم در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر برابر تیم استقلال تهران به تساوی ۲ بر ۲ و هفته هفتم برابر تیم ملوان انزلی به تساوی یک بر یک و در هفته نهم برابر تیم استقلال خوزستان با تساوی بدون گل دست یافت.
نساجی در هفته دوم برابر میزبانش آلومینیوم اراک به تساوی یک بر یک رسید و برابر تیم تازه لیگ برتری شده چادرملو اردکان نیز  یک بر صفر بازنده شد و یک امتیاز بدون گل نیز برابر تیم شمس آذر قزوین به دست آورد.
بازی هفته هشتم تیم نساجی نیز با تیم پر مهره سپاهان اصفهان به علت همراهی چند بازیکن تیم سپاهان لغو و به روز ۱۹ آبان در ورزشگاه نقش جهان موکول شد.
تا پایان هفته نهم این مسابقات تیم نساجی مازندران با کسب تنها پنج امتیاز از هشت مسابقه در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرارگرفت.
این تیم در هفته دهم این رقابت‌ها روز جمعه ۱۱ آبان نیز در بازی خانگی میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha