• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403080402593
  • خبرنگار : 50593

نماینده ولی فقیه در مازندران:

حزب‌الله پرتوان‌تر از گذشته در میدان جهاد حضور دارد

حزب‌الله پرتوان‌تر از گذشته در میدان جهاد حضور دارد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به شهادت سیدهاشم صفی الدین بعد از شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: استحکام درونی حزب الله به گونه‌ای است که با شهادت این عزیزان خللی به بدنه این حزب وارد نمی‌شود و حزب الله پر توان‌تر از گذشته راه خود را در میدان جهاد ادامه می‌دهد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ۴ آبان در نماز جمعه ساری با دعوت به تقوای الهی، اظهار کرد: مومنان واقعی در عصر حاضر دوستداران امام زمان (عج) هستند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و افزایش مصرف انرژی گرمایشی در کشور و مازندران، اظهار کرد: مصرف بهینه از گاز و رعایت صرفه‌جویی سبب می‌شود تا هموطنان به یک میزان از این نعمت بهره‌مند شوند.

امام جمعه ساری یکی از افتخارات کشاورزی مازندران را  طلای زرد (مرکبات) دانست و گفت: مرکبات وارد بازار شده است، اما زیر ساخت‌های درست برای صادرات فراهم نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه نبود صنایع تبدیلی و فاصله بین قیمت تولید تا فروش سبب می‌شود کشاورز متضرر شود، تصریح کرد: واسطه‌های بخش کشاورزی ضربه مهلکی به باغداران وارد می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با پویش کمک به غزه و لبنان اشاره کرد و گفت: غزه‌ای‌ها در سرمای زمستان در بخش‌های رفاهی و درمانی و غیره نیازمند حمایت هستند لازم است به پویش ایران همدل بپیوندیم.

آیت الله محمدی لائینی به شهادت سیدهاشم صفی الدین بعد از شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و افزود: استحکام درونی حزب الله به گونه‌ای است که با شهادت این عزیزان خللی به بدنه این حزب وارد نمی‌شود و حزب الله پر توان‌تر از گذشته راه خود را در میدان جهاد ادامه می‌دهد.

وی با تاکید براینکه اسرائیل غاصب مرز قانونی ندارد، خاطرنشان کرد: مرز قانونی غاصب این است که از روی کره زمین محو شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سالگرد خروش امام راحل علیه مصوبه مجلس مبنی بر شکل‌گیری کاپیتالاسیون و حضور مستشاران آمریکایی در ایران، اظهار کرد: این مصوبه خلاف اصول استقلال و ایران اسلامی بوده است که امام راحل در این رابطه بیانیه صادر کردند و سخنرانی داشتند. نشان می‌دهد؛ امام راحل از مردم زمانه خودشان جلوتر و هوشیارتر بوده‌ است.

این مسئول با بیان اینکه به مناسبت شهادت حسین فهمیده ۸ آبان به روز نوجوان و بسیج دانش آموزی نامگذاری شد، تصریح کرد: باید بدانیم که نوجوان و جوان در معضلات فرهنگی و جنگ فرهنگی قرار دارند. باید در این جنگ، جهاد تبیین انجام شود.

 امام جمعه ساری به فرارسیدن ۱۴ آبان روز مازندران اشاره کرد و گفت: یکی از افتخارات مازندران این است که نخستین حکومت علوی و شیعی در این استان شکل گرفت.

وی با مرور تاریخ معاصر ایران با اشاره به اینکه نهم آبان تاریخ انقراض سلسله قاجار و روی کارآمدن سلسله پهلوی است، یادآور شد: سلسله قاجار با ۶ پادشاه به مدت ۱۳۰ سال بر این کشور حکومت‌های ظالمانه داشته‌اند؛ با معاهده‌های متعدد سرزمین ایران را به اجنبی واگذار کرده، حتی قحطی‌های ساختگی منجر به کاهش ۴۰ درصدی جمعیت ایران شده بود.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه سلسله پهلوی دست نشانده بیگانگان (انگلیس، روس و آمریکا) بودند، تصریح کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی نه تنها سلسله پهلوی و رژیم سلطنتی را منقرض کرد بلکه سلسله فرعونی آمریکا و صهیونیستی را هم از بین خواهد برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha