• جمعه / ۴ آبان ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080402428
  • خبرنگار : 30147

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد

بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر تا دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۰ کیلومتر قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر تا دهه فجر

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: امیدواریم بتوانیم تا دهه فجر امسال ۱۰ کیلومتر از قطعه دوم محور کاشمر به شادمهر را زیر بار ترافیک ببریم.

وحید داعی در حاشیه بازدید استاندار خراسان رضوی از جاده شادمهر به کاشمر گفت: جاده شادمهر به کاشمر یکی از مسیرهای مهم و پرترافیک خراسان رضوی است.

وی با بیان اینکه باند دوم این جاده در قالب سه قطعه اجرا می‌شود، اظهار کرد: قطعه اول اجرا شده و قطعه دوم و سوم هر کدام به طول ۲۰ کیلومتر در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام اینکه در قطعه شماره دو که مورد بازدید استاندار خراسان رضوی قرار گرفت ۱۰ کیلومتر هدف‌گذاری شده و پنج کیلومتر آن تا زیر آسفالت اجرا شده است، افزود: حتی از پنج کیلومتر اول قیرپاشی حدود ۸۰۰ متر نیز اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه پنج کیلومتر دوم در مرحله سابگرید قرار دارد، افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد بهره‌برداری از این جاده باشیم.

داعی با بیان اینکه در بازدید استاندار خراسان رضوی و تماس با خزانه‌دار کل کشور مقرر شد تخصیصی که از محل اوراق مالی است زودتر به پروژه تزریق شود، گفت: امیدواریم بتوانیم تا دهه فجر امسال ۱۰ کیلومتر قطعه دوم را زیر بار ترافیک ببریم.

وی اظهار کرد: هفت کیلومتر هم در قطعه سوم از انتهای شهرک صنعتی هدف‌گذاری شده است که حدود ۳.۵ کیلومتر آن اسفالت شده و عرشه پل بهاریه نیز به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی تصریح کرد: امیدواریم حداکثر تا دو ماه آینده این قسمت هم با تزریق مالی که قرار بود به محور انجام شود به بهره‌برداری برسد تا بتوانیم مقداری از این ترافیک را به محور دوبانده توزیع کنیم.

استاندار خراسان رضوی در سفر به منطقه ترشیز نیز از شهرستان‌های بردسکن، خلیل‌آباد، کاشمر و کوهسرخ بازدید خواهد داشت.

۱۷ سال از آغاز عملیات اجرایی طرح مهم جاده‌ای در منطقه ترشیز (شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ) می گذرد که طرح دوبانده کردن جاده کاشمر به شادمهر یکی از بخش‌های آن است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha