• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403080201693
  • خبرنگار : 50604

پویش جمع‌آوری ۲۰۰۰ تخته پتو در گلستان راه‌اندازی شد

پویش جمع‌آوری ۲۰۰۰ تخته پتو در گلستان راه‌اندازی شد

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از راه‌اندازی پویش جمع آوری ۲ هزار تخته پتو برای فرزندان یتیم و جنگ زده لبنان تا قبل از شروع سرما خبر داد.

عیسی بابائی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان امروز چهارشنبه دوم آبان اظهار کرد: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آواره شدن بیش از ۱۲۰ هزار زن و کودک لبنانی، پویش جمع آوری ۲۰۰۰ تخته پتو برای این خانواده ها در سطح استان گلستان راه اندازی شد.

بابائی با اشاره به وجود بیش از ۱۷ هزار کودک در جمع آوارگان لبنان و فلسطین، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما در مناطق اشغالی، جمع آوری پتو برای مردم جنگ زده لبنان یک اقدام انسان دوستانه و ضروری است که می تواند به بهبود شرایط زندگی مردم مظلوم لبنان که تحت تاثیر جنگ و بحران‌های انسانی از سوی اسرائیل غاصب و صهیونیسم قرار گرفته‌اند، منجر شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی این پویش در سراسر استان، افزود: پس از حکم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) کمیته امداد در کنار ماموریت های اساسی خود در دستگیری از نیازمندان و براساس درخواست خیرین و مردم نوعدوست پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی برای ملت مظلوم لبنان و فلسطین را مستقر کرد و در ادامه نسبت به جمع آوری پتو بعنوان اساسی ترین نیاز مردم آواره اقدام می‌کند.

ریالی از وجوهات مردمی به خارج از کشور منتقل نمی‌شود

بابائی رعایت امانت داری بین نیکوکاران و افراد نیازمند را هدف غایی و مهم کمیته امداد بیان و اضافه کرد: ریالی از وجوهات کمیته امداد اعم از صدقه، زکات، اکرام ایتام که برای نیازمندان کشور جمع آوری می شود به سایر کشورها منتقل نمی شود و فقط در شرایط خاص و برابر اعلام قبلی به مردم و همچنین نیت خیرین و نیکوکاران همانند روز قدس و کمک به مردم لبنان به این امر اختصاص می یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان، افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان و همچنین پایگاههای مستقر در میادین اصلی شهرها آماده دریافت کمکهای مردمی هستند و مردم خیر و نوعدوست استان می توانند با حداقل خرید یک پتو و یا اهدای پتوی تمیز و مناسب منزل خود در این پویش شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha