• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403080201624
  • خبرنگار : 71567

سرپرست دانشگاه تهران طی پیامی تاکید کرد

ضرورت تامین فضای نشاط آمیز در محیط دانشگاه

ضرورت تامین فضای نشاط آمیز در محیط دانشگاه

سرپرست دانشگاه تهران طی پیامی خطاب بر نو دانشجویان بر ایجاد فضایی شاداب و امیدآفرین در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، پیام تبریک سرپرست دانشگاه تهران خطاب به نو دانشجویان به شرح ذیل است:

«پاییز هر سال که از منظر تقویم با خزان طبیعت مقارن است، آغاز بهار دانش، پژوهش، اندیشه‌ورزی و دانایی است. هر سال در این مناسبت شکوهمند، دانشگاه‌ها به استقبال میهمانان عزیزی می‌روند که پس از یک دوره تلاش و کوشش سخت، به خانه دوم خویش، یعنی دانشگاه قدم می‌گذارند تا با کسب دانش و آگاهی و تجربه، آینده میهن بزرگ خویش را بسازند.

دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور و نخستین و پرافتخارترین دانشگاه کشور، این افتخار مضاعف را دارد که پذیرای نخبه‌ترین سرمایه‌های انسانی کشور است که از سراسر این میهن پهناور، قدم به دانشگاهی می‌گذارند که نزدیک به یک قرن قدمت را در پیشینه خود دارد و دانش‌آموختگان آن، سهم اصلی در عمران، آبادانی و مدیریت ایران عزیز را در این دوران بر عهده داشته‌اند.

به عنوان سرپرست دانشگاه تهران، قبولی شما را در این دانشگاه بزرگ صمیمانه به شما عزیزان و خانواده ارجمندتان تبریک می‌گویم و یادآوری این نکته را بی‌مناسبت نمی‌دانم که شما به جامع‌ترین دانشگاه کشور قدم گذاشته‌اید و این، فرصت مغتنمی است که علاوه بر رشته تحصیلی تخصصی خود، توسعه فردی، اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و دینی خود را در این دانشگاه جامع پی بگیرید و ایام پر خاطره دانشجویی را با شکوفاتر کردن ظرفیت‌های درونی خود، سپری نمائید تا آنچه را ایران عزیز اسلامی از شما انتظار دارد، در آینده برآورده سازید.

تمام تلاش و همت هیأت رئیسه و ارکان مدیریتی، استادان و کارکنان دانشگاه، مصروف آموزش بهتر شما دانشجویان گرامی به عنوان آینده‌سازان ایران است. دانشگاه هیچ اولویتی بالاتر از این ندارد که با ایجاد فضایی شاداب و امیدآفرین، شما را در در این مسیر همراهی کند.

مجدداً از سوی خود و هیأت رئیسه دانشگاه تهران ورود شما نودانشجویان عزیز را به جمع خانواده بزرگ دانشگاه تهران تبریک و خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم با جدّیت و نشاط، که لازمه تحصیل در برترین دانشگاه ایران است، دوره تحصیل خود را سپری نموده و به جمع دانش‌آموختگان پرافتخار دانشگاه بپیوندید.

راهنمای جامعی در وب‌سایت دانشگاه (http://ut.ac.ir/) برای اطلاع‌رسانی شما عزیزان تدارک شده است. در صورتی که نیازمند تماس با مدیریت دانشگاه نیز باشید، بخش «تماس مستقیم با رئیس دانشگاه (https://ut.ac.ir/fa/contactus?recipientId=7)» در همین وب سایت، درخواست‌های شما را مستقیماً برای اینجانب ارسال می‌کند.

ضمن آرزوی تندرستی و شادکامی برای شما عزیزان، دعای خیر خود را بدرقه راه شما در مسیر تحصیل می‌کنم و برایتان آرزوی توفیق در همه امور را دارم. خداوند نگهدار شما عزیزان باد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha