• چهارشنبه / ۲ آبان ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 1403080201206
  • خبرنگار : 71560

سبحانی فر: رئیس جمهور با حضور در اجلاس بریکس صدای ایران را به گوش جهانیان می رساند

سبحانی فر: رئیس جمهور با حضور در اجلاس بریکس صدای  ایران را به گوش جهانیان می رساند

یک عضو حزب اعتدال و توسعه، تاکید کرد: رئیس جمهور با حضور در اجلاس بریکس صدای جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان و کشورهای عضو این سازمان خواهد رساند.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس جمهور به روسیه به منظور شرکت در اجلاس بریکس، بیان کرد: در خصوص عضویت رسمی ایران در بریکس و حضور رئیس جمهور در این اجلاس باید به این نکته توجه داشت که ما هرچه بتوانیم با جامعه بین المللی همراه بوده و تعامل اقتصادی و سیاسی داشته باشیم یک توفیق و دستاورد برای کشور ما به شمار می رود. بریکس نیز یکی از مجموعه های اقتصادی است که کشورهای قدرتمند با ظرفیت های خوبی در آن عضویت دارند. حضور ایران در بریکس نیز برای کشور یک ظرفیت ویژه ایجاد می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: با ارتباطی که جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو بریکس برقرار می کند، ما می توانیم در حوزه مسائل اقتصادی گام مناسبی برداریم. به خصوص در شرایط کنونی که برخی از کشورها که دشمنی دیرینه با جمهوری اسلامی ایران دارند، هر روز توطئه جدید و تحریم تازه ای را علیه ما اعمال می کنند. حضور رئیس جمهور در اجلاس بریکس می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند تا راه مناسب تری را برای تقویت ارتباط اقتصادی خود داشته باشیم.

نمایند ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: طبیعی است که سفر رئیس جمهور به روسیه به منظور شرکت در اجلاس بریکس در مقطع کنونی که شرایط خاصی بر منطقه حاکم است می‌تواند به برقراری ارتباط بهتر با سایر کشور ها کمک کرده و پیام جمهوری اسلامی ایران را به گوش جهانیان و از جمله اعضای بریکس برساند. شاهد هستیم که امروز غربی ها به دنبال تحریم کردن و محدود ساختن جمهوری اسلامی ایران هستند. این حق هر کشوری است که بتواند ارتباط اقتصادی با سایر کشورها داشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور با حضور در اجلاس بریکس می تواند پیام جمهوری اسلامی ایران را به درستی به گوش جهانیان و اعضای بریکس برساند تا راه مناسبی برای توسعه و پیشرفت مسائل اقتصادی و سیاسی کشور پیش گرفته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha