• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403080100975
  • خبرنگار : 50355

شهردار منطقه ثامن خبر داد

تخصیص بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های زود بازده ثامن مشهد

تخصیص بالغ بر ۳۰۰میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های زود بازده ثامن مشهد

ایسنا/خراسان رضوی شهردار منطقه ثامن از تخصیص بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۲۲ ردیف پروژه زود بازده در دو محله هدف منطقه ثامن، برای نخستین بار خبر داد.

حسین عبدالله زاده، مشاور عالی شهردار مشهد و شهردار منطقه ثامن اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه های زود بازده در محلات هدف بازآفرینی برای اولین بار در منطقه ثامن و در دو محله بالاخیابان و پایین خیابان، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با اولویت قرار دادن نظر شوراهای اجتماعی محلات و همچنین نیازسنجی صورت گرفته، ۲۲ ردیف پروژه مشخص شده که پیش‌بینی می‌شود در یک بازه زمانی حداکثر یکساله به انجام برسند.

شهردار منطقه ثامن تجهیز دوزمین ورزشی روباز در خیابان ۱۷شهریور شمالی ۳ و وحدت ۷ و همچنین سالن ورزشی عمومی مسجد و تکیه علی اکبری‌های نوغان در بلوار رضوان و نیز مواردی همچون لکه‌گیری و آسفالت معابر، تجهیز و مناسب‌سازی و ایمن‌سازی زمین بازی کودکان در بوستان رازفر واقع در رضوان۱۰، بازگشایی دو گذرگاه در فرعی های شارستان علامه حسن زاده آملی (ته پل محله) و ...  را از جمله مهمترین پروژه‌های زود بازده تعریف شده در منطقه ذکرکرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، عبدالله زاده گفت:  تا کنون از کل اعتبارات زود بازده مدنظر، ۸۰ میلیارد ریال جهت اجرای لکه‌گیری و آسفالت معابر و همچنین ۳۰ میلیارد ریال به منظور مشارکت در بهسازی و مرمت مساجد در اختیار منطقه قرار گرفته که به زودی و پس از مشخص شدن پیمانکاران مربوطه عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سایر پروژه‌های مصوب زود بازده نیز به محض تخصیص اعتبار از مرکز و تعیین پیمانکار در دست اجرا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha