• سه‌شنبه / ۱ آبان ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403080100516
  • خبرنگار : 71442

آغاز ۱۰ برنامه جدید در شبکه طنز رادیو

آغاز ۱۰ برنامه جدید در شبکه طنز رادیو

جدول پخش شبکه رادیویی صبا از روز شنبه ـ پنجم آبان ـ با آغاز پخش بیش از ۱۰ برنامه جدید در پاییز و زمستان تغییر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «آزمون یار، پهلوی به روایت صبا، ادیب شو، خالی وود، خانه سبز، شیرین بیان چسب زخم، هوشت با منه؟، بازیگر، به قلم بانو و دختر ایران» نام برنامه‌های جدیدی است که  قرار است در پاییز و زمستان از رادیو صبا پخش شوند.

«آزمون یار» با معرفی فضایی آموزشی برای داشتن آزمون‌هایی بهتر شنبه تا چهارشنبه ساعت هشت صبح پخش می‌شود.

«پهلوی به روایت صبا» با نگاهی طنز به نقد هنر مبتذل دوران پهلوی و شناخت ریشه‌های تهاجم فرهنگی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه به مرور تاریخ پهلوی می پردازد.

«هوشت با منه؟» نام برنامه‌ای گفتگو محور است، میان انسان و هوش مصنوعی با موضوعات مختلف روز که صدای بازیگر این برنامه هم با هوش مصنوعی تولید می‌شود. این برنامه شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

«تمام رخ» برنامه گفتارمحور است که با اجرای طنز به معرفی یکی از چهره‌های غربزده دوران پهلوی می پردازد، این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه  روی آنتن می‌رود.

مسابقه رادیویی «ادیب شو» با هدف آشنایی بیشتر جوانان و عموم مردم با ادبیات فارسی پخش می‌شود، در این مسابقه این امکان فراهم می شود تا مخاطبان، بیشتر با ادبیات فارسی آشنا شوند. این برنامه آخر هفته‌ها ساعت ۱۱ در دو قسمت پخش می‌شود.
این شبکه رادیویی در برنامه «خالی‌وود» را هم بانگاهی طنز روی آنتن می‌برد. این برنامه به بررسی و نقد فیلم‌های هالیوودی از منظر تأثیرات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد. «خالی وود» روز های جمعه ساعت ۱۴ روی آنتن می‌رود.

برنامه «خانه سبز» با شعار «خانه‌ای دارم، سبزتر از برگ درخت!» در قالب نمایش به بررسی تاریخ مکتوب، ابزار و داستان های در موزه ها و سرزدن به موزه های داخل شهر و استان ها می‌پردازد. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۱۶ به آنتن می‌رسد.

برنامه «بازیگرد» با هدف معرفی بازی‌های رایانه ای ایرانی تولید می‌شود، در این برنامه مجری گام به گام همراه مخاطبان یک بازی رایانه ای را انتخاب و نصب و بازی می کند، این برنامه یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.

این شبکه رادیویی برنامه‌های «به قلم بانو و دختر ایران» را هم با محوریت زنان و بانوان موفق ایرانی راهی آنتن می‌کند. برنامه «به قلم بانو» با معرفی و بازخوانی آثار نویسندگان زن ایرانی شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه شب های ساعت ۲۳ راهی آنتن می‌شود و برنامه «دختر ایران» یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه شب ها زنان موفقی را که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، نقش مهم و بسزایی داشتند را معرفی می کند. این برنامه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha