• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۸
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403073023510
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

اولین رویداد استارتاپی فناوری نانو در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

اولین رویداد استارتاپی فناوری نانو در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد دبیر برگزاری اولین رویداد نانو استارتاپی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست استانی با پارک علمی و فناوری پیشنهاد برگزاری یک رویداد استارتاپی داده شد و دبیرخانه آن نیز به دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج سپرده شد.

مهران کهوایی نژاد در نشست هماهنگی این رویداد افزود: این برنامه در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در نظر گرفته شد و آن را در قالب یک ارائه ایده پایه ریزی کردیم که یک فرم ارائه ایده برای آن در نظر گرفته شده است.

وی اظهارکرد: فرصت ثبتنام در این رویداد تا چهارشنبه دوم آبان ماه است و روز پنجم آبان نیز رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری اولین رویداد نانو استارتاپی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه رویداد به صورت تخصصی مربوط به نانو است، خاطرنشان کرد: لازم است که دستگاه‌های مختلف به موضوع فناوری نانو توجه کنند چرا که کشورهای دنیا در زمینه‌های مختلف از فناوری‌ و نوآوری‌ها استفاده می‌کنند اما کشور ما در ابتدای این مسیر قرار دارد. 

کهوایی نژاد تصریح کرد: امیدواریم بعد از رویدادی که اکنون درحال برگزاری است به سمت یک رویداد استارتاپی بزرگ در یاسوج حرکت کنیم. 

وی ادامه داد: بعد از گذشت چندسال از راه اندازی پارک علم و فناوری در استان، رویداد حال حاضر اولین رویداد استارتاپی در زمینه نانو فناوری است. البته در سال ۱۴۰۰ اولین استارتاپ ویکند استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد که خروجی مناسبی داشت. همچنین در رویداد عصر امید دانشگاه آزاد نیز شرکت کردیم و چندتا از محصولاتمان تجاری سازی شد.

اولین رویداد استارتاپی فناوری نانو در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مریم مهدویان پور، نماینده ستاد ویژه توسعه و فناوری نانو و میکرو در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این نشست گفت: یکی از امتیازات برگزیدگان رویداد استارتاپی فناوری نانو حضور و ارائه محصول در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو است. 

وی تصریح کرد: ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو مطابق سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و متعددی را برای پانزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو تدارک دیده است که برای علاقه‌مندان این حوزه به ویژه صاحبان کسب و کار جذاب خواهد بود.

مهدویان پور اذعان کرد: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو با نام ایران نانو ۱۴۰۳ از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‎‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، نماینده ستاد ویژه توسعه و فناوری نانو و میکرو در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این نمایشگاه با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو به‌منظور افزایش حجم بازار و تعداد شرکت‌های نوآور و صادرات محصولات نوآورانه در حوزه‌های صنعتی مختلف برگزار می‌شود.

گفتنی است که اولین رویداد نانو استارتاپی استان کهگیلویه و بویراحمد با مشارکت دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد، دانشگاه یاسوج، بنیاد نخبگان، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پارک علم و فناوری استان، اتاق بازرگانی، شرکت شهرک های صنعتی، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه ملی مهارت و ستاد ویژه توسعه و فناوری نانو و میکرو در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha