• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۷
  • دسته‌بندی: دیدگاه
  • کد خبر: 1403073023479
  • منبع : مطبوعات

دور ایران چه خبر است؟

دور ایران چه خبر است؟

کشتار بیش از ۵۰ هزار زن و کودک و افراد بی پناه غیر نظامی در غزه و شهادت و ترور رهبر جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، یحیی سنوار، شهید نیلفروشان و حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی گروه حماس و تهدید ترور برخی از شخصیت های سیاسی و رهبران دینی در آینده همه از نقشه های شوم ائتلاف استکبار جهانی، رژیم غاصب و برخی از دولت های مرتجع منطقه علیه ایران عزیز است.

به گزارش ایسنا، علی دارابی در یادداشتی نوشت: جو بایدن؛ رئیس جمهور آمریکا گفته است با گروه هفت بر سر تشدید تحریم‌های ایران به توافق رسیده‌ایم.
️ اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه مشترکی از مالکیت امارات متحده عربی بر سه جزیره ایرانی سخن گفته اند و برای نخستین بار از واژه «اشغال» استفاده کرده اند.
️اتحادیه اروپا خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی به سراسر اروپا را ممنوع کرده است.
رژیم غاصب، نژاد پرست و آدمکش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا و متحدان غربی و عربی آنها و سکوت مجامع بین المللی به ترور و آدمکشی ادامه می دهد!
کشتار بیش از ۵۰ هزار زن و کودک و افراد بی پناه غیر نظامی در غزه و شهادت و ترور رهبر جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، یحیی سنوار، شهید نیلفروشان و حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه و ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی گروه حماس و تهدید ترور برخی از شخصیت‌های سیاسی و رهبران دینی در آینده همه از نقشه‌های شوم ائتلاف استکبار جهانی، رژیم غاصب و برخی از دولت‌های مرتجع منطقه علیه ایران عزیز است.
در این شرایط حساس و خطیر تاریخ « هماهنگی میدان و دیپلماسی » و حمایت قاطع همه از وحدت و کارآمدی این دو «عرصه میدان و عرصه دیپلماسی» بیش از هر زمان دیگری واجب و ضروری است.
رسانه‌ها، مطبوعات، نخبگان، گروه‌های مرجع و همه کسانی که مخاطبانی دارند باید بر سهم خود در تنویر افکار عمومی و تبیین نقشه‌های شوم دشمنان به وظیفه خود عمل کنند.
نیروهای مسلح، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، انتظامی و نظامی با حفظ هوشیاری، رصد تحرکات دشمنان و آمادگی دفاعی و بازدارنده باید قاطع و مقتدرانه پاسخ هرگونه تجاوز و تعرضی را به صورتی که متجاوزان را پشیمان کند بدهند.
امروز «دولت در خط مقدم اقدام و عمل» است. همه باید به رئیس جمهور منتخب و دولت برای انجام مأموریت، کاهش منازعات، افزایش تعاملات جهانی دست یاری بدهند.
زمانه‌ای بس تاریخی و مهم است آن را همه باید درک کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha