• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403073023250
  • منبع : نمایندگی سمنان

به‌مناسبت هفته ناشنوایان انجام شد

تجلیل از دانشجویان و قهرمانان ورزشی کم‌شنوا و ناشنوای سمنان

تجلیل از دانشجویان و قهرمانان ورزشی کم‌شنوا و ناشنوای سمنان

ایسنا/سمنان به‌مناسبت هفته ناشنوایان از تعدادی از قهرمانان ورزشی ناشنوا و دانشجویان کم‌شنوا و ناشنوای دانشگاه سمنان تجلیل شد.

سعدالدین، رئیس دانشگاه سمنان ۳۰ مهرماه در جمع تعدادی از اعضای کانون ناشنوایان سمنان ضمن تبریک هفته ناشنوایان اظهار کرد: توانایی‌های افراد ناشنوا و کم‌شنوا نباید نادیده گرفته شود چرا که بسیاری از افراد دارای معلولیت دارای توانایی‌های هستند که حتی افراد عادی نیز گاهی توان انجام آنها را ندارند. 

وی ادامه داد: خلقت خداوند بر اساس حکمت اوست و خداوند است که اراده می‌کند در افراد توانایی‌های مختلفی را قرار دهد تا هر انسان با توجه به توان و ظرفیتی که در او به امانت گذاشته شده به خود و دیگران خدمت کند. 

سعدالدین ادامه داد: توانایی‌ها و پتانسیل‌های ناشنوایان و کم شنوایان نباید نادیده گرفته شود چرا که بسیاری از افراد دارای معلولیت دارای توانایی‌های هستند که حتی افراد عادی نیز گاهی توان انجام آنها را ندارند.  

رئیس دانشگاه سمنان گفت: هوش سرشار، پشتکار، اراده و احساس مسئولیت دانشجویان ناشنوا و کم شنوا قابل تحسین است و این اراده و موفقیت‌های آنان در عرصه علم و ورزش الگویی برای دیگر افراد جامعه است. 

وی خواستار حمایت از برنامه‌های ناشنوایان و کم شنوایان در زمینه فرهنگی شد و افزود: معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه سمنان برای اجرای برنامه‌های دانشجویی و فرهنگی ویژه دانشجویان ناشنوا و کم‌شنوا برنامه‌ریزی می‌کند. 

احسان صائمی مدیرعامل کانون ناشنوایان و کم شنوایان استان سمنان نیز در این نشست گفت: این کانون 1۵۰۰ معلول ناشنوا را در استان تحت پوشش دارد و در زمینه های فرهنگی ورزشی و مذهبی  برای آنان برنامه ریزی و در حال فعالیت است. 

صائمی با اشاره به فعالیت این کانون در شهرستان‌های مختلف استان افزود: ۴۰۷ نفر از این افراد در شهرستان سمنان تحت پوشش این کانون هستند. 

به گزارش ایسنا، در این نشست از دانشجویان کم‌شنوا و ناشنوای دانشگاه سمنان و نیز قهرمانان ورزشی قدردانی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha