• دوشنبه / ۳۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403073023046
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان:

دانش‌آموزان را نسبت به نقشه‌های شوم آمریکا آگاه کنیم

دانش‌آموزان را نسبت به نقشه‌های شوم آمریکا آگاه کنیم

ایسنا/زنجان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: در روز تاریخی ۱۳ آبان باید دانش‌آموزان را نسبت به نقشه‌های شوم آمریکا بیش از گذشته آگاه کرد.

ولی‌الله رحیمی امروز (دوشنبه ۳۰ مهر ماه) در مراسم هماهنگی بزرگداشت روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان فرصت طلایی برای تبیین نقش آمریکا در چالش‌های جهانی و توطئه‌های این استکبار جهانی علیه نسل جوان کشور است و این موضوع باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: استانداری در این زمینه حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و همکاری آموزش و پرورش نیز در این زمینه بسیار مهم و تعیین کننده است.

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانی زنجان گفت: با توجه به حوادث منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام علی ناصر تصریح کرد: رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و از طرفی حماقت دشمن موجب شده است مناسبت‌هایی از قبیل ۱۳ آبان هر سال پرشورتر از قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان سال گذشته به دلیل وقوع عملیات طوفان الاقصی با حضور پرشور و کم نظیر مردم برگزار شد، اضافه کرد: امسال با توجه به کشتار بی‌رحمانه و نسل‌کشی اسرائیل در غزه و لبنان و همچنین ترور شخصیت‌های جهبه مقاومت و حماس، حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان اهمیت بیشتری دارد.

ناصر با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نشانگر حمایت از جبهه مقاومت، مردم فلسطین و لبنان و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: برخلاف ادعاهای دروغین مدعیان حقوق بشر امروزه به همگان ثابت شده است که سازمان ملل و مجامع حقوق بشری دنیا بازیچه‌ای بیش نیستند و اقدامات آنها برای محکومیت رژیم صهیونیستی و توقف این جنایات‌ها اثری نداشته است، چون منافع خود را در خطر می‌بینند.

به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی۱۳ آبان امسال در شهر زنجان از ساعت ۱۰ صبح از چهارراه امیرکبیر به سمت میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

در ادامه معاون فرهنگی هنری سپاه استان زنجان استان نیز با بیان اینکه آخرین روز هفته بسیج دانش‌موزی با مراسم ۱۳ آبان مصادف شده است، گفت: هفتم تا سیزدهم آبان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری و در این راستا برنامه‌های متنوعی نیز پیش‌بینی شده است.

محسن احمدی‌تبار به شیوه‌نامه مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: تدابیر، اهداف، رویکردهای برنامه‌ای برای همه اقشار ۲۲ گانه بسیج در سطح سپاه استان و وظایف آن تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه از فضای مجازی نباید به هیچ عنوان غافل شد، ادامه داد: تولیدات در بستر فضای مجازی مبتنی بر بومی‌سازی مورد توجه قرار گرفته است که برای گروه های هدف منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha