• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403072922644
  • خبرنگار : 50444

ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در خراسان شمالی برگزار می‌شود

ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در خراسان شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی گفت: عکاسان و علاقه‌مندان هنر عکاسی می‌توانند آثار خود را با محور «خانواده­ عزتمند، اقوام ایرانی» به این جشنواره ارسال کنند.

جواد اسماعیل زاده در جلسه هماهنگی ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج نور در استان خراسان شمالی با حضور جمعی از عکاسان اظهار کرد: این جشنواره با محوریت «خانواده عزتمند، اقوام ایرانی، زنان عزتمند، مردان عزت آفرین و غرور ملی» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: پوشش و لباس اقوام ایرانی، معماری محل سکونت خانواده‌های اصیل ایرانی، تاثیرات نقش خانواده در مناسبات اجتماعی ملی و بین المللی، خانواده من در یک قاب، خانواده در فعالیت‌های اجتماعی، نخبگان علمی، شهدا و خانواده شهدای شاخص و شخصیت‌های مطرح کشور در زمینه عزت و سرافرازی ملی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی یادآور شد: ششمین جشنواره دوسالانه عکس سراسری بسیج در بخش آزاد، استانی و بخش مردمی (پویش خانواده من) به صورت رقابت استانی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه موضوع خانواده از موضوعات اساسی جامعه به شمار می‌رود، باید در قالب هنر عکاسی، مضامین و معارف مرتبط را به درستی به تصویر کشید و به جامعه نیز انتقال داد و انتظار می‌رود که عکاسان استان خراسان شمالی بتوانند در این راستا تلاش کرده و موفق شوند.

اسماعیل زاده با اشاره به اینکه در بخش پویش مردمی نیز اقشار مختلف می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، خاطرنشان کرد: ارسال آثار عکاسی شده با دوربین عکاسی یا تلفن همراه برای شرکت در بخش آزاد، بایستی کیفیت مطلوب داشته باشند.

وی گفت: مهلت ارسال آثار ۸ آبان ماه سال جاری و از طریق ارسال پیام در شبکه اجتماعی ایتا به شماره ۰۹۹۳۸۵۴۱۲۵۴ است. همچنین عکاسان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این جشنواره به سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان شمالی واقع در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی نرسیده به چهار راه دفاع مقدس، خیابان فارابی، ساختمان اقشار و متخصصان بسیج، سازمان بسیج هنرمندان مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha