• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072922249
  • خبرنگار : 50163

شهردار خرم‌دره:

مشارکت شهروندان در بازگشایی‌ها از الزامات دست‌یابی به شهر خوب است

مشارکت شهروندان در بازگشایی‌ها از الزامات دست‌یابی به شهر خوب است

ایسنا/زنجان شهردار خرم‌دره گفت: مشارکت شهروندان در عقب‌نشینی املاک شخصی و تعریض معابر عمومی از الزامات دست‌یابی به یک شهر خوب است.

امیرهوشنگ نوری‌آرا امروز (یکشنبه ۲۹ مهر ماه) در جلسه بررسی مشکلات شهر خرم‌دره با بیان اینکه امسال آنچه که در بودجه سالانه به ویژه در حوزه عمران شهری تدوین شده بود تبدیل به قرارداد و کار شد، اظهار کرد: خوشبختانه طی اقدامات صورت گرفته در حوزه بهسازی معابر سطح شهر، بازگشایی و آسفالت‌ریزی‌ها در نقطه مطلوب قرار داریم.

وی با بیان اینکه برای داشتن شهر خوب و ایجاد تغییرات مثبت در راستای توسعه فضای شهری نیازمند همکاری همه جانبه شهروندان هستیم و در این راستا نهایت همکاری و تعامل را از خود نشان می‌دهیم، اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های توسعه شهری مشارکت شهروندان در مدیریت شهری است. 

نوری‌آرا تاکید کرد: مشارکت شهروندان در عقب‌نشینی املاک شخصی و تعریض معابر عمومی از الزامات دست‌یابی به یک شهر خوب است. به طوری که اگر آنان در انجام چنین اقداماتی پیشگام شوند سبب می‌شود تا تغییرات مثبت در چهره شهر خرم‌دره با سرعت بیشتری اتفاق بیافتد.

شهردار خرم‌دره با بیان اینکه برخی نیازمندی‌ها در بحث فضاهای شهری به ویژه سرانه آموزشی استانداردهای لازم بر اساس ضوابط شهرسازی در داخل محدوده قانونی شهر پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تعیین تکلیف این موضوعات از مطالبات مردمی است.

وی با اشاره به اینکه بحث جابه‌جایی مسجد سیدالشهدا (ع) را در دستور کار داریم، اضافه کرد: این موضوع نیازمند همت بیشتر به ویژه در سطح استان است. 

نوری‌آرا با اشاره به نیارمندی‌های شهرداری خرم‌دره در حوزه قیر رایگان، بیان کرد: تنها موضوعی که با بودجه کلان کشوری ارتباط پیدا می‌کند موضوع قیر رایگان است. متاسفانه جمعیت و شاخص‌های جمعیتی اجازه نمی‌دهد شهرداری خرم‌دره بتواند از ظرفیت‌های موجود در این حوزه استفاده کند.

شهردار خرم‌دره با بیان اینکه این امر در حالی است که شهر خرم‌دره برای رفع مشکلات موجود در سطح شهر نیازمند قیر است، خاطرنشان کرد: اگر دو هزار تن قیر داشته باشیم مشکل عمده معابر و خیابان‌های شهر حل می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha