• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403072922125
  • خبرنگار : 71938

عبداللهی: سیاستمداران جهان موضع‌گیری درستی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ندارند

عبداللهی: سیاستمداران جهان موضع‌گیری درستی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ندارند

نماینده مردم میانه و ترکمنچای در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه امروز در اقصی نقاط جهان از جنایت‌های این رژیم اشغالگر می‌بینیم با موضع‌گیری‌ها و واکنش‌های سیاستمداران جهان همخوانی ندارد.

به گزارش ایسنا، مریم عبداللهی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق خود گفت: مردم ایران در نماز جمعه نصر طنین اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله را به گوش جهانیان رساندند. مگر می‌شود در یک روز همه چیز با هم باشد؟ که بود. آنچه امروز در اقصی نقاط جهان از جنایت‌های این رژیم اشغالگر می‌بینیم با موضع گیری‌ها و واکنش‌های سیاستمداران جهان همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: مردم ما از ناترازی انرژی در بخش‌های مختلف کشور، از اینکه در قالب مالیات پنهان سالیانه چند درصد از دارایی‌هایشان را به نام تورم از دست می‌دهند،  از سیستم آموزشی به دور از عدالت کنونی چه در قالب مدارس و چه در بحث کنکور و آموزش عالی، از روال و نحوه گزینش نیروی انسانی و فرایند ارزشیابی موجود، از نبود پرورش صحیح استعدادیابی دقیق و تربیت نیروی انسانی، از فاصله فاحش درآمدی مناسب و جایگاه‌های مختلف کشور ناراضی هستند و رنج می‌برند.

عبداللهی گفت: عدم تعادل در برقراری توازن میان واقعیات جامعه امروزی و ساختار فرهنگی و عدم تناسب بخشی در فضای حقیقی و مجازی کشور آسیب‌های جدی را به ساختار اجتماعی مان تحمیل کرده است. در حالی که این‌ها در امتداد هم و به صورت متوالی و طی یک فرایند در جهت تکوین فرهنگ بومی بایستی به کار گرفته شود.

این عضو کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید ادامه داد: از جهت تعدد و تکثر ارگان‌های در حال توسعه، آشفتگی‌های ذهنی و  رفتارهایی با محوریت ریا و تظاهر، دچار مشکل هستیم. بدون آنکه خود متوجه آن باشیم. ما در این سرزمین دو یار دیرین داریم یکی اسلام و دیگری ایران. بایستی این دو را پیوسته و در کنار هم به همراه هم داشته باشیم و در مسیر اعتلای این دو قدم برداریم. ایران هیچ چیز کم ندارد. ایران اندیشه‌ای همراه با احساس مسئولیت می‌خواهد.

نماینده مردم میانه و ترکمنچای در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود و لزوم حل این مشکلات پرداخت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha