• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072921921
  • منبع : نمایندگی سمنان

دو سانحه جاده ای در حوالی گرمسار

یک فوتی و دو مصدوم در واژگونی محور ایوانکی-گرمسار

یک فوتی و دو مصدوم در واژگونی محور ایوانکی-گرمسار
خودروی حادثه دیده

ایسنا/سمنان مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: سانحه واژگونی یک خودرو در ایوانکی به مرگ یک نفر و مصدومیت دو سرنشین این خودرو انجامید.

حسین درخشان ۲۹ مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه رانندگی ساعاتی پیش در محور ایوانکی به گرمسار به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه در این سانحه یک خودروی واژگونی ال۹۰ دچار واژگونی شد، خاطرنشان کرد: ساعت ۰۷:۱۵ امروز، یکشنبه  ۲۹ مهر ماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ال۹۰ در جاده ایوانکی به گرمسار به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام شد که بلافاصله تیم پایگاه امدادونجات ایوانکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از رسیدن و ارزیابی تیم های امدادی مشخص شد در این سانحه واژگونی دو نفر مصدوم و یک نفر جان باخته است، تصریح کرد: نجاتگران هلال‌احمر اقدامات کمک‌های اولیه و رهاسازی را انجام دادند و دو مصدوم را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ برای ادامه روند درمان به مرکز درمانی انتقال و فرد جان باخته را نیز به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

همچنین حدودا چهار ساعت قبل از این حادثه در محور آرادان به گرمسار نیز سقوط از پل پژو۲۰۶ به مصدومیت دو نفر انجامید.

مسعود معمم سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان آرادان در همین ارتباط گفت: ساعت ۰۳:۲۹ امروز، یکشنبه ۲۹ مهر ماه گزارشی مبنی برسقوط از پل یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ در کیلومتر ۱۸ جاده آرادان به گرمسار در فرعی بنه کوه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر سمنان اعلام شد که بلافاصله تیم‌ امدادی پایگاه آرادان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر اقدامات اولیه و رهاسازی مصدومان را انجام و باهمکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل کردند.

یک جان‌باخته و دو مصدوم در واژگونی محور ایوانکی-گرمسار
خودروی حادثه دیده در محور آرادان-گرمسار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha