• شنبه / ۲۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403072821369
  • منبع : نمایندگی سمنان

سردار موقوفه ئی:

با شهادت «سنوار» سردار دیگری پرچم مقاومت را به میدان می‌آورد

با شهادت «سنوار» سردار دیگری پرچم مقاومت را به میدان می‌آورد

ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: با شهادت این فرمانده مقتدر مقاومت، سردار دیگری پرچم مقاومت را به میدان می‌آورد.

سرتیپ دوم ستاد جلیل موقوفه ئی امروز (۲۸ مهرماه) در پیامی شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و مبارز خستگی ناپذیر «یحیی ابراهیم حسن سنوار» رئیس سرافراز دفتر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت اجتماعی فراجا استان سمنان متن پیام سردا موقوفه‌ئی به شرح ذیل است:  

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 فلْیقاتلْ فی سبیل اللّه الّذین یشْرون الْحیاة الدّنْیا بالْآخرة ۚ ومنْ یقاتلْ فی سبیل اللّه فیقْتلْ أوْ یغْلبْ فسوْف نؤْتیه أجْرًا عظیمًا. پس آنان که زندگی دنیا را داده‌اند و آخرت را خریده‌اند باید که در راه خدا بجنگند؛ و هر که در راه خدا بجنگد، چه کشته شود چه پیروز گردد، پاداشی بزرگ به او خواهیم داد.

خبر شهادت مجاهد بزرگ و پرچمدار جبهه مقاومت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) که سالیان متمادی از عمر شریف خود را در زندان‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی سپری کرد، موجب تاثر و اندوه تمامی آزادی‌خواهان جهان و ملت بزرگ ایران اسلامی شد.

بر این باوریم که پرچم حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و مبارزه با استبداد و استکبار، هیچ‌گاه بر زمین نخواهد افتاد و به زودی بر مناره‌ها و گنبد مسجد الاقصی، قبله اول مسلمین، به اهتزاز در خواهد آمد. گرچه از فقدان این فرمانده مجاهد دل‌شکسته و محزون هستیم، اما یقینا سردار دیگری پرچم مقاومت را برافراشته و به میدان خواهد آمد.

رژیم موقت و جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و حامیان آن‌ها بدانند که خون کودکان و زنان بی‌دفاع غزه، فلسطین و لبنان ریشه ظلم و ستم را می‌خشکاند و پیروزی نهایی برای مسلمانان و آزادی‌خواهان است و این وعده قطعی پروردگار است.

شهادت این مجاهد وارسته و بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت، ملت مظلوم فلسطین و تمامی آزادی‌خواهان جهان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای این مجاهد شهید جبهه مقاومت، علو درجات و محشور شدن با شهدای اسلام و ملت فلسطین مسئلت دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha