• جمعه / ۲۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403072720524
  • منبع : نمایندگی مازندران

دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه تاکید کرد

ضرورت توجه فرا استانی برای حل مشکل ترافیک محور سوادکوه

ضرورت توجه فرا استانی برای حل مشکل ترافیک محور سوادکوه

ایسنا/مازندران دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه بر ضرورت توجه فرا استانی برای حل مشکل ترافیک سنگین محور مواصلاتی سوادکوه تاکید کرد.

محمد باقری ۲۶ مهر در بازدید از محور سوادکوه اظهار کرد: محور مواصلاتی سوادکوه به‌ عنوان ورودی استان مازندران، چندین سال است که  درگیر طرح ملی بوده و برخی نقاط محور با مشکلات جدی روبروست که رفع این مشکلات باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دادستان سوادکوه افزود: نقاط حادثه‌خیزی همچون جاده بالا زیرآب در این محور با تصادفات بی‌شمار طی چند سال اخیر پایان زندگی بسیاری افراد را رقم زده که می‌طلبد با نگاهی فرا استانی برای این رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

باقری با اشاره به تاکیدات رئیس کل دادگستری استان مبنی بر لزوم توجه به حقوق عامه خاطرنشان کرد: با حضور مسئولین ذیربط و با هدف بهبود وضعیت راه‌ها و رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز طی بازدید از محور سوادکوه، دستورات لازم برای حل مشکلات موجود صادر و با تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از خطرات و حوادث جاده‌ای در دستور کار قرار گرفت. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، وی با بیان اینکه مازندران، استانی مسافرخیز و پرتردد است و جاده سوادکوه - تهران از جاده‌های پرتردد استان به شمار می‌رود، یادآور شد: عبور قسمت‌هایی از این جاده از درون شهرهای شیرگاه، زیراب و پل سفید و روستاها باعث شده تا مردم ساکن در این مناطق مشکلاتی را بخاطر حجم بالای ترافیک متحمل شوند که می‌طلبد زیرساخت‌های لازم برای کاهش بارترافیکی به‌ منظور سهولت در تردد مسافران و بومیان، فراهم شود.

قابل ذکر است، با دستور دادستان سوادکوه ۲۵ کیلومتر از محور جاده‌ای شهرستان که فاقد خط کشی بود، خط کشی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha