• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403072620251
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۱۷ آبان ماه؛

اولین یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر خراسان جنوبی برگزار می‌شود

اولین یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر خراسان جنوبی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: اولین یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر استان ۱۷ آبان برگزار می شود.

سید محمد رضا طالبی امروز پنجشنبه ۲۶ مهر در جلسه هماهنگی برگزاری اولین یادواره شهدای امدادگر و بهداری رزمی دوران دفاع مقدس گفت: شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و امروز هر آن چه داریم و حتی سرافرازی ایران اسلامی در جهان در شرایط سخت تحریم و پیشرفت های مهمی که داشته‌ایم، مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه که برگزاری یادواره حداقل کاری است که برای پاسداشت نام شهدا انجام می‌دهیم، افزودد:  همه دستگاه ها باید در برگزاری این یادواره ها همکاری لازم را در حد توان داشته باشند.

به گفته وی؛ دلجویی از خانواده‌های جانباختگان معدن طبس با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از جمله برنامه‌هایی است که در راستای یادواره ۱۱۲ شهید امدادگر خراسان جنوبی انجام خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به برنامه‌های جانبی پیش بینی شده برای این یادواره، اظهار کرد: اهدای خون توسط اعضای جمعیت هلال احمر و عموم مردم، افتتاح چند پروژه هلال احمر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی، بهره‌برداری از سالن شهدای امدادگر قاین، اعزام ۱۱۲ کاروان سلامت به روستاها، نامگذاری ساختمان‌های هلال احمر استان به نام یکی از شهدای امدادگر، ارائه خدمات امدادی و درمانی به منسوبان شهدای امداد گر  از جمله برنامه‌های هلال احمر استان برای این یادواره است.

طالبی با تأکید بر اینکه در برگزاری این یادواره سپاه استان، ارتش، فراجا، شهرداری ، هیئت رزمندگان و بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را خواهند داشت، تصریح کرد: صدا و سیمای استان هم  برای اطلاع رسانی این یادواره و پخش زنده مراسم از شبکه استانی و یکی از شبکه های ملی نیز برنامه ریزی داشته باشد.

وی یادآور شد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز چاپ کتابی درباره شهدای امدادگر استان و رونمایی از کتابی مرتبط با این موضوع در یادواره را در دستور کار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha