• پنجشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403072619998
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

استاندار:

دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مسائل اجتماعی و فرهنگی اهتمام جدی داشته باشند

دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به مسائل اجتماعی و فرهنگی اهتمام جدی داشته باشند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی به مسائل حوزه اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد.

یدالله رحمانی در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی استان گفت: جلسات این کارگروه باید منجر به بهبود وضعیت اجتماعی در استان شود.
وی بر پیگیری و اجرای مصوبات کارگروه فرهنگی و اجتماعی تاکید و اظهارکرد: برای اینکه بتوانیم در راستای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام اساسی برداریم، باید جلسات این کارگروه منظم برگزار و اقدامات لازم برای عملیاتی و محقق شدن برنامه‌های آن صورت گیرد.  
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اطلاع اعضای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی بر وظایف خود تاکید و خاطرنشان کرد: این کارگروه تخصصی باید در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، اجرا و نظارت بر فعالیت‌ها مربوطه به خوبی عمل کند.
رحمانی با اشاره به اینکه در رابطه با پیشگیری از معضلات اجتماعی نباید غفلت کرد و  همه تصمیمات کارگروه برای دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مربوطه لازم الاجراست، تصریح کرد: قطعاً حضور و مشارکت دستگاه‌های مربوطه، متولی و عضو در تحقق اهداف کارگروه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: کمیته کارشناسی با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی برای تصمیم‌گیری بهتر و پیشبرد امور در حوزه آسیب‌های اجتماعی تشکیل شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چون قرارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در استان تشکیل شده است، می‌طلبد مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی به صورت تخصصی در این قرارگاه بررسی شوند.
رحمانی عمده مشکلات کشور و استان را در حوزه اجرا دانست و تصریح کرد: در حوزه اجتماعی تصمیمات خوبی گرفته می‌شود اما در مرحله اجرا کار پیش نمی‌رود و باید تغییر رویه داده و به رسالتی که بر عهده داریم به شایستگی عمل کنیم.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سال ۹۶- ۹۵ به موضوع آسیب‌های اجتماعی ورود کردند، ادامه داد: آسیب‌ها اجتماعی معضلی چند بعدی و چند وجهی دارد و باید برای هر کدام برنامه خاص، مطالعه شده و تخصصی خودش را تدوین و اجرا  کرد.
به گزارش ایسنا، رحمانی با بیان اینکه آسیب‌های ‌اجتماعی باید به خوبی علت‌یابی و تصمیم‌گیری شود، بیان کرد: پیشنهادات موثر در حوزه آسیب‌ها و معضلات اجتماعی استان به ستاد آسیب‌های اجتماعی در وزارت کشور ارسال شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha