• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403072519928
  • خبرنگار : 50295

نماینده مجلس:

برای توسعه روحیه پهلوانی نیازی به امکانات نیست 

برای توسعه روحیه پهلوانی نیازی به امکانات نیست 

ایسنا/زنجان نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه روحیه پهلوانی نیازی به امکانات نیست و نیاز به حضور بزرگان و پیشکسوتانی داریم که به عنوان مربی سعی دارند پهلوانانی را پرورش دهند.

نبی‌الله محمدی شامگاه امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر ماه) در آیین بزرگداشت سه ورزشکار پیشکسوت استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر زحمات زیادی در استان زنجان از باب توسعه ورزش‌های قهرمانی، ورزش همگانی و توسعه سرانه ورزشی کشیده شده است.

وی با بیان اینکه برای توسعه ورزش قهرمانی نیاز به امکانات، تجهیزات و فرصت‌های  زیادی داریم، افزود: برای توسعه روحیه پهلوانی نیازی به امکانات نیست و تذهیب نفس کفایت دارد؛ نیاز به حضور بزرگان و پیشکسوتان داریم که به عنوان مربی سعی دارند پهلوانانی را پرورش دهند که مزین به اخلاق هستند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورزش هدف نیست، هدف روحیه پهلوانی، ایثار، گذشت، فداکاری است که ماحصل ورزش است و این هدف اصلی ورزش است. در حوزه ورزش پیشکسوتان زیادی را در سطح کشور شاهد بودیم که اسم‌شان همواره در زبان‌ها جاری است؛ به لحاظ اینکه مزین بودند به اخلاق و منش قهرمانی.

در ادامه مراسم، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز با بیان اینکه باید باور کنیم که پیشکسوتان ورزشی ما دلی چون دریا، محبتی چون آفتاب داشته و شایسته تقدیر هستند، گفت: پیشکسوتان مصداق کسانی هستند که زودتر از دیگران نیاز را شناختند و دانستند بنابراین تجلیل از آن‌ها وظیفه ما است.

جواد بازرگان با بیان اینکه یک پیشکسوت مدال خدمت بر سینه و تاج انسانیت بر سر دارد، پیشکسوت چراغ راه آیندگان است و هر کاری کرده است برای خدا و مردمش بوده، عنوان کرد: پیشکسوتان مظهر و گنجینه‌ای از تجربیات هستند که در رشته‌های مختلف ورزشی پا به میدان گذاشته و خود را وقف ورزش کرده و شاگردانی را تربیت و با اخلاق و منش پهلوانی ماندگار شدند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم پیشکسوتان ورزش، امید آفرینی برای آیندگان است. درخواست ما از شما پیشکسوتان این است که تجربیات ارزشمند خود را به ورزشکاران جوان منتقل کرده و از کمک‌های فکری خود برای پیشرفت ورزش استان دریغ نکنید. امروزه هر چند ورزش استان در تلاطم ‌های زیادی قرار داشته اما توانسته ثبات خود را حفظ کند که تاثیر گرفته از منش شما پیشکسوتان است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha