• چهارشنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403072519574
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل ورزش و جوانان یزد خبر داد؛

افتتاح ۲۱ طرح ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی/امکان استفاده رایگان از اماکن ورزشی استان

افتتاح ۲۱ طرح ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی/امکان استفاده رایگان از اماکن ورزشی استان

ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد ضمن تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان، از تدارک ۴۰ برنامه شاخص ورزشی برای این هفته خبر داد و اعلام کرد: تمام اماکن ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان در روز ۲۶ مهرماه برای عموم مردم رایگان است و در طول هفته تربیت بدنی نیز با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

  «زهیر حاجی حسینی» امروز در نشست مشترک خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی هیاتهای ورزشی استان که به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه عمارت وکیل یزد برگزار شد، اظهار کرد: انصافاً مجموعه رسانه‌ای استان را به عنوان یک ابزار در توسعه ورزش استان مورد توجه داریم و نگاه مجموعه ورزش و جوانان استان به هیچ وجه نگاهی تهدیدمحور نبوده است چرا که معتقدیم علی رغم این که ورزش خصلتی جذاب دارد ولی حواشی آن جذاب‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه اجرایی قطعاً خطاهایی در عملکرد خود دارد ولی نکته حائز اهمیت مجموعه ورزش و جوانان استان در قبال نظارت بر عملکرد خود، بازخوردهای بیرونی از فعالیت‌هایش است و در این راستا همواره تلاش کردیم به شیوه‌ای عمل کنیم که بهترین بازخورد را از سوی جامعه و رسانه کسب کنیم.

حاجی حسینی عنوان کرد: نامگذاری هفته‌ای به عنوان تربیت بدنی در تقویم رسمی کشور تنها فرصتی مغتنم برای بیان اهمیت ورزش در ایجاد یک جامعه سالم و پویاست والا قرار نیست در قالب برنامه‌های این هفته بتوانیم همه مردم را به ورزش سوق دهیم.

وی گفت: البته باید تمام جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری یزد را درگیر موضوع ورزش کنیم و در همین راستا نیز اهتمام ویژه‌ای به لحاظ شدن پیوست رسانه‌ای برای رویدادهای ورزشی به ویژه در این هفته داریم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از اصحاب رسانه‌ در رابطه با پوشش گسترده اخبار رویدادهای بزرگی مانند میزبانی مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا و رقابتهای لیگ برتر فوتبال و فوتبال ساحلی کشور، خواستار پیوند بیشتر و قوی تر روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها شد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی از فردا ۲۶ مهرماه، گفت: ۴۰ برنامه شاخص ورزشی برای این هفته، طراحی و تعریف شده و توزیع برنامه‌ها در تمام شهرستانهای استان صورت گرفته است.

حاجی حسینی گفت: در مورد برنامه‌های این هفته تاکید داشتیم که برنامه‌هایی خلاقانه و جدید که با خلق و خوی جوانان مناسبت بیشتری دارد، طراحی شود.

وی اظهار کرد: تمام اماکن ورزشی تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در روز ۲۶ مهرماه برای عموم مردم رایگان است و در طول هفته تربیت بدنی نیز با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پایان از آماده بهره برداری شدن ۲۱ طرح ورزشی در استان برای افتتاح در این هفته خبر داد و گفت: یک برنامه ورزشی نیز در قالب ورزش همگانی، ورزش برای توانخواهان و یک همایش ورزش رزمی نیز به مدت سه روز در بافت تاریخی یزد به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار خواهد شد.

«رضا نارگانی» معاون ورزشی این اداره کل نیز با اشاره به فلسفه وجودی رسانه‌ها و اهمیت تعامل این حوزه با ورزش، از همکاری خبرنگاران در میزبانی دو رویداد بزرگ ورزشی اخیر استان یعنی مسابقات لیگ برتر فوتبال و رقابتهای والیبال جام باشگاه‌های آسیا در یزد قدردانی کرد.

«آزاده دهقان» معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان هم ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، عنوان کرد: ۹۰ درصد برنامه‌های این هفته به صورت خانواده محور طراحی شده است و امیدواریم این برنامه‌ها که بدون تفکیک جنسیتی و برای تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود، در راستای ترویج ورزش در بین خانواده‌ها موثر واقع شود.

وی دو طرح ویژه این هفته را طرحی در رابطه با ورزش بانوان سالمند تحت عنوان «بانوی توانمند» و طرح «دختران آفتاب ایران» (دآا) ویژه دختران متوسطه دوم مدارس خوابگاهی با هدف معرفی این دانش‌آموزان به عنوان سفیران ورزشی ذکر کرد.

«عباس راجی» معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل نیز با اشاره به اجرای ۶۴ طرح ورزشی در سطح استان، گفت: این طرح‌ها شامل استخرهای سرپوشیده، سالن‌ها و زمین‌های چمن مصنوعی شهری و روستایی است ولی رسانه‌ها بیشتر به طرح‌های بزرگی مانند بهسازی استادیوم ورزشی شهید نصیری و سالن شاهدیه پرداخته‌اند.

وی ابراز امیدواری کرد که رسانه‌ها بیشتر به موضوع ورزش پردازند و تلاش کنند نقدهایی منصفانه‌تری از دستگاه‌ها که قطعاً در عملکرد خود خطاهایی نیز دارند، داشته باشند.

در این نشست خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی هیات‌های ورزشی استان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha