• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403072318038
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

امروز دانشگاه‌ها به نام و یاد شهدا نیاز دارند

امروز دانشگاه‌ها به نام و یاد شهدا نیاز دارند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کشور با امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی به نام و یاد شهدا نیاز دارند، ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان، دانشگاه فرهنگیان این استان نیز مفتخر و مزین به حضور یک شهید شود زیرا این شهدای والامقام مدافعان آسمانی ایران اسلامی هستند.  

حمیدرضا ابراهیمی امروز ۲۳ مهرماه در نخستین اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجو معلم چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به اینکه نام و یاد و مزار شهدا زینت‌بخش و رونق‌بخش مراکز علمی است، اظهار کرد: نام و یاد شهیدان دانشجو و دانشجومعلم منشأ رونق فضاهای علمی و دانشگاهی شده است، مزار این شهدای والامقام در فضاهای آموزشی فقط با هدف زنده‌ ماندن ایمان و معنویت نیست بلکه به رشد علمی این فضاها کمک کرده است.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی به نام و یاد شهدا نیاز دارند، ادامه داد: امیدواریم با همت مسئولان، دانشگاه فرهنگیان این استان نیز مفتخر و مزین به حضور یک شهید شود زیرا این شهدای والامقام مدافعان آسمانی ایران اسلامی هستند.  

ابراهیمی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سال‌ها پیش از شهادتش شهید شد، افزود: ما اگر شهید نشویم، می‌میریم و شهادت است که ما را از مرگ نجات می‌دهد و ما دانشجومعلمان و اساتید نیز می‌توانیم هم‌اکنون هم که جان در بدن داریم شهید باشیم و شهید شویم.

معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کشور با یادآوری اینکه امسال غم شهدای بزرگی را بر دل داریم، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با ناتوانی تمام و با ۸۰ تن بمب، شهید سید حسن نصرالله را ترور کرد، یهودیان فقط در زمان حال دست به ترور نمی‌زنند بلکه تاریخ گواهی می‌دهد، از قبل از تولد پیامبر(ص) ترور می‌کردند.

ابراهیمی با تأکید بر اینکه ترور رویکرد صهیون از روی ناتوانی است، تصریح کرد: امروز غزه تابلویی از اوج خوی شیطانی صهیونیسم را تصویر می‌کند که نشان می‌دهد یک انسان برای منافع خود تا چه میزان می‌تواند شیطانیت به خرج دهد، اگر مردم دنیا از جنایات در صبرا و شتیلا بی‌خبر ماندند اما امروز خداوند به‌گونه‌ای تدبیر کرده که جهانیان در اقصی نقاط جهان می‌بینند و می‌دانند که صهیونیست‌ها در غزه و لبنان چه جنایاتی مرتکب‌ می‌شوند و چه خون‌هایی مظلومانه بر زمین می‌ریزد.

معاون فرهنگی و تربیتی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه سکوت در قبال مسائل غزه و لبنان جایز نیست، افزود: کسی که در برابر این جنایت‌ها سکوت می‌کند بداند که در امتحان الهی سقوط می‌کند، جنگ با اسرائیل فقط وظیفه مدافعان حرم و مجاهدان جبهه مقاومت نیست بلکه خدا صحنه غزه را خلق کرد تا هر انسانی در روی زمین به وظیفه خود عمل کند. 

ابراهیمی تأکید کرد: هر یک از ما در این مواجهه سخت و سنگین جبهه حق و باطل وظیفه داریم که کوتاهی نکرده و هر روز کاری کنیم و هر کسی هر چه در توان دارد کمک مادی و معنوی داشته باشد و سکوت نکند.

وی با بیان اینکه در گوشه‌ای از تابلوی الهی غزه و لبنان مجاهدان جبهه مقاومت قرار دارند، خاطرنشان کرد: شهدای بزرگی همچون شهید نصرالله یا شهید نیلفروشان در این تابلو به چشم می‌خورند که از حق در برابر سنگین‌تر حملات دفاع کردند، مثل کوه ایستادند و مظلومانه به شهادت می‌رسیدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha