• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: تجسمی و موسیقی
  • کد خبر: 1403072318002
  • خبرنگار : 71614

عکس‌های ساناز ارجمند در یک نمایشگاه

عکس‌های ساناز ارجمند در یک نمایشگاه

نمایشگاه عکس‌های ساناز ارجمند روز آخر هفته جاری در گالری ثالث به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، عنوان نمایشگاه جدید گالری ثالث «آن‌ها که کمتر می‌شناسیم» است. این نمایشگاه با عکس‌های ساناز ارجمند برپا می‌شود و افتتاحیه آن جمعه ۲۷ مهر خواهد بود. 

ساناز ارجمند ـ عکاس ـ متولد ۱۳۶۸ است. او از سال ۱۳۸۹ کار حرفه‌ای خود را با تمرکز بر روایت‌هایی از ایران آغاز کرد. 

در بخشی از استیتمنت نمایشگاه«آن‌ها که کمتر می‌شناسیم» آمده است: «مجموعه عکس، نقاشی «آن‌ها که کمتر می شناسیم» سفری است به قلب روستاهای ایران، جایی که زنان و کودکان، با وجود نقش‌های برجسته‌شان، کمتر دیده و شنیده می‌شوند. زنانی که با دستانی پُر از خاطره و چشمانی سرشار از قصه، روزها را در میان هیاهوی خاموش طبیعت می‌گذرانند و کودکانی که در سایه آن‌ها بزرگ می‌شوند. در این مجموعه، تلاش کرده‌ام داستان‌های ناگفته‌ای را روایت کنم که در زندگی این مردمان جریان دارد؛ داستان‌هایی که شاید در هیاهوی زندگی مدرن شهری گم شده‌اند، اما در خالص‌ترین شکل خود، همچنان زنده و پرتوانند. این مجموعه شما را به جایی می‌برد که زندگی، در خالص‌ترین و بی‌پیرایه‌ترین شکل خود جاری است. هر لحظه از زندگی روزمره در آن، پر از شگفتی‌های پنهان است؛ شگفتی‌هایی که نه در ناپایداری، بلکه در تاب‌آوری و پایداری این زنان و کودکان نهفته است. هر تصویر، ادای احترامی است به این روحیه پایدار و زندگی جاری در دل ساده‌ترین لحظات.»

آثار ارجمند به هشتمین دوره‌ Alternative Film Festival کشور کانادا که با نام (Altff) شناخته می‌شود نیز راه یافته است. پیش از این نیز این مجموعه عکس‌ها در شهریور ۱۴۰۳  ـ سپتامبر ۲۰۲۴ ـ به هشتمین دوره‌ی Toronto Nollywood International Film Festiva راه یافته و نامزد دریافت جایزه بهترین عکاسی شده بود.

مجموعه‌ی جدید عکس‌های این هنرمند در دوره‌ی اخیر Alternative Film Festival که از ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۳ ـ اول اکتبر ۲۰۲۴ ـ برگزار شده نیز نامزد بهترین عکاسی شده بود.

این نمایشگاه از روز جمعه، ۲۷ مهر تا سه‌شنبه، هشتم آبان ماه در گالری ثالث برپاست.

بازدید از گالری ثالث هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ امکان‌پذیر است و در خیابان هفت‌تیر، زیر پل کریم‌خان، بین خیابان ایرانشهر و ماه شهر واقع شده است.

عکس‌های ساناز ارجمند در یک نمایشگاه

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha