• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403072317887
  • خبرنگار : 30196

ترکش‌های یک مصاحبه در پایه‌های استقلال

حیدری در استقلال ماندنی شد/ نورمحمد در اختیار باشگاه قرار گرفت

حیدری در استقلال ماندنی شد/ نورمحمد در اختیار باشگاه قرار گرفت

پس از حواشی ایجاد شده میان رضا نورمحمد و مدیران باشگاه استقلال خسرو حیدری سرمربی استقلال در تیم امیدهای استقلال باقی ماند و نورمحمد کمک او در اختیار باشگاه قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، چند روز گذشته رضا نورمحمد مربی امیدهای استقلال در یک مصاحبه جنجالی به دلیل نداشتن امکانات از مدیریت باشگاه استقلال انتقاد کرد که باعث شد شایعه جدایی خسرو حیدری در رسانه‌ها مطرح شود. او در صحبت‌های خود اظهارکرد: «آکادمی استقلال کاملاً رهاست و بازیکنان با هزینه خسرو حیدری شام و ناهار خود را تامین می‌کنند. بازیکن رده‌های سنی استقلال در سرما با پیراهن آستین‌کوتاه تمرین می‌کنند و زحمت لباسی که بر تن می‌کنیم را سرمربی تیم کشیده است.»

نورمحمد تاکید کرد: «آقای شهریاری فقط یاد و خاطره صبا باتری را زنده می‌کند.» او خطاب به مدیران استقلال گفت: «اگر شما خیلی قوی هستید، همین آکادمی استقلال را درست کنید و نیازی به آوردن مربی خارجی نیست!» مربی استقلال از مدیرعامل باشگاه استقلال هم انتقاد کرد و گفت: «فرشید سمیعی همه را سرکار گذاشته است.»

انتقادهای مربی استقلال بی جواب نماند و محمدحسین ضیایی مدیر آکادمی استقلال در پاسخ به اظهارات او گفت: «صحبت‌های مربی تیم امید استقلال غیر مسئولانه است. در این مدت و طی روزهای اخیر نیز همانطور که رقمی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان بزرگسال به آنها پرداخت شده، همین درصد نیز برای بازیکنان و کادر فنی آکادمی پرداخت شده است. بنابراین فکر می‌کنم نورمحمد صرفاً برای مطرح کردن خود این صحبت‌ها را انجام داده و بر این اساس، او حق همراهی تیم امید استقلال را تا اطلاع ثانوی ندارد تا کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص او تصمیم گیری کند.»

او ادامه داد: «در زمان شروع تمرینات از فصل قبل تعدادی توپ وجود داشت که از آنها استفاده کردیم، در ادامه کار نیز با نیازسنجی واقعی تعداد توپ‌ها را افزایش خواهیم داد تا نیاز آکادمی در این خصوص به کلی برطرف شود. همچنین در این مدت چهار دست لباس تمرین و بازی برای تمام تیم‌های رده‌های سنی تامین شده و امکانات جانبی مناسبی برای کلیه تیم‌ها تهیه شده است. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال تا امروز بیشترین حمایت در سال‌های اخیر را از آکادمی استقلال به عمل آورده‌اند و قطعا با این ریل گذاری درست و صحیح، استقلال در آینده با استفاده از پتانسیل موجود در تیم‌های پایه، از هزینه‌ کرد سنگین برای خرید ستاره‌های جوان قطعا بی‌نیاز خواهد بود.»

پس از انتقادهای مربی امیدهای استقلال از مدیریت باشگاه، خبرنگار ایسنا مطلع شد که خسرو حیدری سرمربی تیم امیدهای استقلال همچنان در پست خود باقی خواهد ماند ولی رضا نورمحمد، دستیار او در اختیار باشگاه قرار گرفته تا تکلیفش با مدیریت باشگاه مشخص شود.

امسال قرارداد هر یک از سرمربی‌های تیم پایه استقلال در هر رده مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده و این مبلغ در میان هزینه‌هایی که دیگر سرمربی‌های پایه دریافت می‌کنند، بسیار زیاد است. در تیم‌های پایه استقلال کمک مربی‌های این باشگاه مبلغ قراردادشان ۶۰۰ میلیون و سرپرست‌های پایه باشگاه ۳۰۰ میلیون تومان است که بیشتر از مبلغی است که دیگر تیم‌ها پرداخت می‌کنند.

همچنین باشگاه استقلال مبلغ ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای آکادمی استقلال پرداخت کرده تا میان چهار رده نونهالان، نوجوانان، جوانان و امیدها تقسیم شود که این روند هم قابل توجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha