• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072317823
  • خبرنگار : 50672

فرماندار کلاله تاکید کرد:

تحصیل ۱۴۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور کلاله

تحصیل ۱۴۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های آزاد و پیام نور کلاله

ایسنا/گلستان فرماندار کلاله با بیان این که دانشگاه باید با توجه به نیاز دانشجو تجهیز شود، گفت: در دو دانشگاه آزاد و پیام نور کلاله بیش از ۱۴۰۰ دانشجو تحصیل می‌کنند که بخش زیادی از ساختمان و فضای آموزشی این مجموعه‌ها توسط خیرین ساخته شده است.

فرهاد شیبک امروز دوشنبه ۲۳ مهر در جلسه کمیسیون دانشجویی مشترک استان و شهرستان با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها علاوه بر رسالت اصلی خود که تربیت نیروی متخصص و کارآفرین برای جامعه است، اظهار کرد: همچنین این نهاد باید در توسعه حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و حتی اقتصادی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد کلاله برخلاف شرایط زیرساختی و کمبود امکانات به لحاظ ظرفیت‌های آموزشی و فرهنگی از دانشگاه‌های سرآمد استان است، ادامه داد: در دو دانشگاه آزاد و پیام نور کلاله بیش از ۱۴۰۰ دانشجو تحصیل می‌کنند که بخش زیادی از ساختمان و فضای آموزشی این مجموعه‌ها توسط خیرین ساخته شده است.

فرماندار کلاله با تأکید براینکه باید فضای دانشگاه‌ها را متناسب با نیاز دانشجویان مهیا کنیم، توضیح داد: یکی از اقدامات مهم در دستور کار به کارگیری همه ظرفیت‌ها جهت فضاسازی، جذب دانشجو و همچنین راه‌اندازی رشته‌های جدید است.

در ادامه این جلسه هادی احمدی مدیرکل سیاسی و دبیر کمیسیون دانشجویی استان هدف از تشکیل جلسه را بررسی مشکلات صنفی دانشجویان و اجرایی‌سازی مصوبات در اسرع وقت دانست و گفت: برطرف‌سازی مشکلات دانشجویی سبب بازدهی علمی بیشتر و پیشرفت رو به جلو دانشجویان در فضای دانشگاهی می‌شود.

دبیر کمیسیون دانشجویی استان نیز به ضرورت و توجه کار فرهنگی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز ویروس بدحجابی روح انسان را از بین می‌برد و بی‌تفاوتی در جامعه می‌آورد که راه درمان آن گوش دادن به فرامین رهبری و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه یکی از کارهای مهم ترویج تفکر انقلابی در دانشگاه‌هاست، ادامه داد: این امر پیش نیاز تقویت جهاد تبیین در جوامع دانشگاهی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha