• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403072216757
  • منبع : نمایندگی فارس

امام جمعه شیراز:

کارهای خوب در استان فارس تعطیل نشود

کارهای خوب در استان فارس تعطیل نشود

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس از استاندار جدید استان خواست تا کارهای خوبی که در استان آغاز شده است، تعطیل نشده و ادامه یابد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام امروز، ۲۲ مهرماه در مراسم تکریم و معارفه استاندار فارس که هم اکنون در سالن شهید امامی استانداری فارس در حال برگزاری است، ضمن قدردانی از خدمات ۳ ساله محمدهادی ایمانیه گفت: در طول این مدت شاهد تلاش خالصانه و مجاهدانه ایمانیه بودیم و وظیفه داریم که از ایشان تشکر کرده و از خدا بخواهیم چنین نیروهایی که می‌توانند برای کار مخلصانه و خدمات مجاهدانه الگو باشند، در جامعه زیاد شوند و از خدمات ایشان مردم کشور و استان محروم نشوند.

وی همچنین به حضور استاندار جدید اشاره کرد و افزود: دولت سعی کرد که یک چهره در سطح ملی برای استانداری فارس انتخاب کند که البته ایشان از قبل با فارس آشنایی دارند چرا که سالیان قبل در بخش مدیریت عالی استان منشأ خدمت بودند و اکنون حضور ایشان فرصتی برای فارس است تا از تجربیات مدیریتی ایشان استفاده کند.

امام جمعه شیراز خطاب به استاندار جدید فارس گفت: کارهای خوبی در استان فارس کلید زده شده است و استدعا دارم کار خوب تعطیل نشود. گاهی اوقات به دلایلی یک کار خوب معطل می‌ماند و این تضییع حق ملت است، لذا از استاندار جدید درخواست می‌شود که همه مسئولان را برای اتمام پروژه‌های خوبی که آغاز شده است، به کار بگیرد و هیچکدام از کارهای خوب تعطیل نشود.

آیت‌الله دژکام با تأکید بر اینکه برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم، گفت: هر دولتی که سرکار است باید موفق شود وگرنه کشور عقب می‌ماند. این دولت، دولت وفاق است و سعی دارد برای ایران کار کند و ما هم باید کمک دهیم، اگر کمکی نکنیم ضرر آن به خودمان می‌رسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: هر جریان و گروهی چه از دوستان خاص دولت چه از کسانی که قبل از انتخابات با دولت کنونی در رقابت بودند، همگی باید با هم کمک دهند تا بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.

وی در پایان تأکید کرد: استاندار جدید استان فارس مطمئن باشد که دست کمک و یاری مردم متدین این استان با ایشان است تا امورات استان را جلو ببرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha