• یکشنبه / ۲۲ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۸
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1403072216612
  • خبرنگار : 71429

اصانلو:

مشکل ساختار استخدامی سازمان تعزیرات بعد از ۲۸ سال حل شد/ صدور مجوز جذب ۴۰۰ نفر

مشکل ساختار استخدامی سازمان تعزیرات بعد از ۲۸ سال حل شد/ صدور مجوز جذب ۴۰۰ نفر

رییس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی به تشریح اقدامات انجام شده طی سه سال گذشته در این سازمان پرداخت.

به گزارش ایسنا، احمد اصانلو در مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان تعزیرات گفت: سه سال قبل در همین ایام خدمت دوستان رسیدیم. پیگیر آمدن در این سازمان نبودم. دکتر رحیمی ما را صدا زدند و امر کردند. در این سه سال بنده و همکارانم‌ کم‌کاری نداشتیم.

وی افزود: حمایت از تولید را در کنار مبارزه با قاچاق مدنظر داشتیم. ‌ نزدیک ۱۵ هزار میلیارد تومان وصولی در اجرای احکام داشتیم. پارسال ۶ هزار میلیارد تومان بود و در این مدت به  بیش از دو میلیون پرونده رسیدگی شد.   بیش از ۵۰ درصد از ادارات تعزیرات بدون رییس شعبه بود و مشکلاتی از جمله استخدامی و... وجود  داشت که رفع شد و  در اوایل شروع کار ۸ راهبرد را تعیین کردیم.

وی افزود: اولین راهبرد  ما ارتقای جایگاه سازمان تعزیرات در بازار بود. برای این امر  اصلاح قانون مرتبط با سازمان تعزیرات را در دستور کار قرار دادیم و آیین نامه آن در  دولت است و قانون در مجلس است. حضور موثر ما در بازار راهبرد دوم ما بود و  گشت های مشترک و سیار ما در این دو سال بسیار فعال بود.

وی با بیان اینکه سختی های کار در این سه سال زیاد بود و دیشب برای اولین بار راحت خوابیدم، ادامه داد: راهبرد سوم ما تسهیل دسترسی مردم به خدمات سازمان تعزیرات بود. ‌ الان سامانه ۱۳۵ ما آماده دریافت شکایات مردم است. ‌ راهبرد چهارم ما ساماندهی تبدیل وضعیت استخدامی بود.  

اصانلو تصریح کرد: در این مدت برای ارتقای سرمایه انسانی و نظام ارتقای رتبه بندی مشکلات جدی داشتیم و بزرگترین مشکل ما در این سه سال که به لطف خدا حل شد؛ این بود که ساختار سازمان تعزیرات مورد تایید سازمان استخدامی نبود و برهمین اساس مجوز جذب نیروی انسانی و توسعه تعزیرات در شهرستان‌ها با این مشکل گره خورده بود که بعد از ۲۸ سال حل شد و جایگاه تعزیرات در میان دستگاه‌های اجرایی نهادینه شد و مجوز استخدام ۴۰۰ نفر اعم از رییس شعبه و کادر اداری را گرفتیم و تمام مراحلش طی شد و الان منتظر مجوز آگهی و آزمون استخدامی هستیم. اکنون  سازمان استخدامی روسای شعب ما را به عنوان پست تخصصی پذیرفته است.

وی گفت: راهبرد پنجم ما تکریم به امور رفاهی همکاران بود و باتلاش‌های صورت گرفته نسبت به دوره های قبل ارتقای خوبی داشته است. راهبردششم ما ارتقای آموزش و توانمندی روسای شعب بود که انجام شد. راهبرد هفتم هوشمندسازی بود.

اصانلو افزود: یکی از  کارهای اساسی در سازمان تعزیرات در زمینه هوشمندسازی وارتقای سامانه‌های آن بود.   ما در این زمینه از رتبه ۱۶۷ به رتبه ۱۳ رسیدیم. امسال در بین ارزیابی‌ها درجشنواره شهید رجایی به عنوان رتبه خوب و نهاد برتر شناخته شدیم. ‌ راهبرد هشتم هم ساماندهی امور شعب بود.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha