• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403072116442
  • خبرنگار : 50176

استاندار لرستان:

رعایت استاندارد اعتماد به محصولات داخلی را افزایش می‌دهد

رعایت استاندارد اعتماد به محصولات داخلی را افزایش می‌دهد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: رعایت استاندارد اعتماد به محصولات داخلی را افزایش می‌دهد و با رشد تولید، اقتصاد را رونق می‌بخشد.

ابوطالب شفقت ۲۱ مهرماه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره‌کل استاندارد لرستان در سخنانی به اهمیت استانداردها بر پایه نظم و انضباط پرداخت و استاندارد را به‌عنوان حفظ نظم، انضباط، هماهنگی و انجام صحیح کارها تعریف کرد. 

استاندار لرستان بیان کرد: وقتی خط تولید به درستی عمل کند، محصولات با کیفیت تولید می‌شوند، بهره‌وری افزایش می‌یابد و کاربران از محصولات بهره‌مند می‌شوند. او اشاره کرد که نظم بین اجزای تولید که بهبود عملکرد و تولید بهتر را فراهم می‌کند، به دلیل رعایت استانداردهای موجود ایجاد می‌شود.

وی تأکید کرد: رعایت استانداردها و انجام تعهدات به موقع، باعث افزایش اعتماد و وفاداری می‌شود و در نتیجه، ارتباطات سالم و فعالیت‌های هماهنگ را شاهد خواهیم بود که به تحقق چرخه کار و رونق تولید می‌انجامد. 

🔹شفقت همچنین بیان کرد: عدم رعایت استانداردهای صحیح در واحدهای تولیدی باعث بی‌اعتمادی نسبت به تولید می‌شود و باید در این واحدها به اجرای استانداردها دقت کرد. با تأکید بر رشد علم و دانش، استانداردها نیز باید در جهت پیشرفت و تطور، رشد و توسعه کنند.

استاندار لرستان به کارکنان اداره استاندارد توصیه کرد که به استانداردها حتماً توجه کرده و آنها را به درستی رعایت کنند. همچنین خواستار این شد که در مراقبت و مدیریت بین تولیدکنندگان، ناظران و آزمایشگاه‌ها، فسادی اتفاق نیفتد تا اعتماد عمومی به استانداردها تحکیم شود. 

وی خاطرنشان کرد: استاندارد از معارف دینی و اصول الهی سرچشمه می‌گیرد و در کلام الهی بر انصاف، نظم و انضباط تأکید فراوانی شده است. این اصول الهی نشان‌دهنده راهکارهای درست و عادلانه برای جامعه و اقتصاد هستند و نقش اساسی در تحقق استانداردهای اجتماعی و اقتصادی دارند. ارزش‌های الهی، هدایتگر و تضمین‌کننده تشکیل جوامع بهتر و پویاتر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha