• شنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403072115911
  • منبع : بازار

در روز ملّی کودک اجرا شد؛

برنامه شگفت‌انگیز پنتـر و یونیسف برای کودکان

برنامه شگفت‌انگیز پنتـر و یونیسف برای کودکان

گروه کارآفرینی پنتـر با همکاری یونیسف ایران در روز ملّی کودک شانزدهم مهر ۱۴۰۳، رویداد "کودک کارآفرین" با شعار "بچه‌ها مسئولیت را بر عهده می‌گیرند" را برگزار کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پینتر، در رویداد "کودک کارآفرین"، در سایت تولیدی پنتـر، کودکان ایران‌زمین "چرخه کارآفرینی برندپایه" یا "Brandpreneurship" را تمرین کردند و با اجرای عملیات تولید محصول با برند پنتـر و یونیسف، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را رقم زدند.

دکتر مهرداد عالی‌پور هریسی، بنیانگذار گروه کارآفرینی پنتـر و دانش‌آموخته دانشگاه تهران در رشته دکتری تخصصی (Ph.D) کارآفرینی، اعلام کرد که به‌منظور ارج‌نهادن به کودکان ایرانی و آموزش کارآفرینی برندپایه به آن‌ها، هم‌زمان با رویداد کودک کارآفرین، برنامه‌هایی برای بازی، سرگرمی و پرورش خلاقیت کودکان در مجتمع‌های تجاری ایران مال، ارگ، سانا، فروشگاه آفتاب، شهرکتاب بوستان و سایر مراکز مشابه برگزار شد.

او در پایان اظهار کرد: «آرزو داریم با تداوم این برنامه‌ها بتوانیم گامی هرچند کوچک در مسیر رسیدن به ایرانی آبادتر و کودکانی شادتر برداریم.»

برنامه شگفت‌انگیز پنتـر و یونیسف برای کودکان

مهارت کارآفرینی و مسئولیت پذیری اجتماعی درکودکان و نوجوانان آنها را در آینده به شهروندی خلاق و عضوی فعال و مسئولیت پذیر در جامعه تبدیل می کند گروه کارآفرینی پنتر تلاش می کند تا با حمایت از کودکان و شکوفایی استعدادکارآفرینی آنها، کودکان و نوجوانانی موثر، خلاق و مسئولیت پذیر را در مسیر توسعه زیست بوم کارآفرینی کشور تبدیل نماید.

گروه کارآفرینی پنتـر یک گروه دانش‌بنیان و نانوفناور و با نوآوری‌های منحصربه‌فرد در توسعه صنایع خلاق شامل نوشت‌افزار اداری، مهندسی، دانش‌آموزی، هنری و سلامت‌محور و کتاب‌ و بازی و سرگرمی شناخته می‌شود. همچنین، این گروه "تندیس زرین ملّی صنعت نوشت‌افزار" از وزارت صمت و "تندیس برترین اسباب‌بازی ایرانی" در هشتمین جشنواره ملّی اسباب‌بازی را درکارنامه خود دارد.

در حال حاضر، گروه کارآفرینی پنتـر و یونیسف ایران دست در دست هم برنامه‌هایی را به نفع توسعه خلاقیت و پاسخ به نیازهای فرزندان سرزمینمان، ایران، در دست اجرا دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha