• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403071915257
  • خبرنگار : 50629

شرکت ۱۳۰۰۰ دانش‌آموز گلستانی در لیگ مسابقات جت

شرکت ۱۳۰۰۰ دانش‌آموز گلستانی در لیگ مسابقات جت

ایسنا/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از شرکت ۱۳ هزار دانش‌آموز گلستانی در لیگ مسابقات جهاد تبیین (جت) خبر داد و گفت: به دلیل استقبال زیاد دانش‌آموزان دور دوم مسابقات نیز برگزار خواهد شد.

سیدرضا نظری عصر امروز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در مرحله نهایی مباحثات فرهنگیان ضمن تقدیر از گروه‌های برتر و برگزارکنندگان این مسابقات اظهار کرد: خدارا شاکریم که یک اتفاق خوب دیگر به همت جامعه فرهنگی استان گلستان رقم خورده است.

وی با تاکید بر لزوم برخورداری از تکنولوژی هوش مصنوعی بیان کرد: امروزه هوش مصنوعی گفتمان غالب دنیاست و معلمان و دانش‌آموزان ما نباید از جریان پیشرفت تکنولوژی عقب بمانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از آموزش هوش مصنوعی به هزار معلم و ۱۰ هزار دانش آموزان استان طی ۶ ماه اخیر خبر داد و گفت: پس از برگزاری دوره‌های آموزشی، میزان مهارت این عزیزان را رصد کرده و تنها به اعطای مدرک بسنده نکردیم.

نظری فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه معلمان و دانش آموزان ترسیم و بیان کرد: همکاران ما در حوزه پرورشی با گوش جان سپردن به فرمایشات رهبر انقلاب و انجام اقدامات موثر توانسته اند فهم سیاسی را در دانش‌آموزان افزایش داده و به معیاری که مدنظر ما بوده است، برسند.

وی از برگزاری مسابقات لیگ جت (جهاد تبیین) امسال خبر داد و افزود: بعد از تجربه ارزشمند اجرای مرحله اول لیگ جِت و همراهی بیش از ۱۳ هزار نوجوان و مشاهده اثرات چشم گیر آن، مصمم شدیم تا جدی‌تر از گذشته با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتِ طرح، این مسیر را ادامه داده و تلاش کنیم تا این گفتمان سازی ها استمرار داشته باشند.

این مقام مسئول در پایان با تبریک به برگزیدگان این مسابقات از آنان درخواست کرد: راه گفتمان‌سازی در استان را ادامه داده و این جریان را به پایان نرسانند تا انشالله شاهد اتفاقات خوبی در استان و بین جامعه فرهنگیان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha