• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071915219
  • خبرنگار : 50042

استاندار گیلان:

نقد سازنده از الزامات تولید محتوا در جنگ نرم است

نقد سازنده از الزامات تولید محتوا در جنگ نرم است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه باید همه در روند سازندگی استان و نیل به توسعه همه‌جانبه دغدغه‌مند باشیم، گفت: نقد سازنده همراه با بیان دستاوردها از الزامات روند تولید محتوا در عرصه مواجهه با جنگ نرم است.

هادی حق شناس عصر امروز پنج شنبه، ۱۹ مهرماه در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان صداوسیمای گیلان بر لزوم دقت نظر در روند تولید محتوا در رسانه استانی تاکید کرد و نقد سازنده همراه با بیان دستاوردها را مایه هم‌افزایی و تشریک مساعی در روند سازندگی استان و نیل به توسعه همه جانبه دانست.

استاندار گیلان در همین رابطه به ظرفیت‌ها و چالش‌های گیلان برای تحقق عینی توسعه پایدار اشاره کرد و افزود: علی‌رغم تلاش‌ها و کارهای قابل توجه و متنوعی که تاکنون در گیلان انجام شده اما استان ما از بسیاری از نارسایی‌ها و محدودیت‌ها رنج می‌برد و جبران این نقیصه‌ها مستلزم شناسایی اولویت‌ها و موانع و تلاش همه جانبه برای رفع آنان است.

وی بر لزوم حمایت از رسانه استانی برای ارتقای هرچه بیشتر کیفیت در روند تولید محتوا و برنامه سازی تأکید کرد و گفت: این سازمان فرهنگی و رسانه‌ای تنها با حمایت و بهره‌مندی از ابزارهای لازم است که می‌تواند در مواجه با جنگ نرم اعمال شده، با کیفیت‌تر عمل کرده و زمینه تقویت هرچه بیشتر وفاق را در بستر خدمت صادقانه به عموم مردم فراهم نماید.

تقی ربانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر حق شناس به عنوان استانداری بومی و کاردان تصریح کرد: رسانه استانی آمادگی دارد برای حمایت از برنامه‌های اجرایی و توسعه‌ای دولت با لحاظ اولویت‌ها و دغدغه‌های عموم مردم به تولید برنامه‌های آگاهی بخش و فاخر بپردازد.

گفتنی است، در ادامه این نشست هر یک از معاونان صداوسیمای مرکز گیلان نکته نظرات خود را در خصوص چالش‌های پیش روی برنامه سازی و انتشار محتوا بیان کرده و خواستار حمایت استاندار برای بهبود زیرساخت‌های فنی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha