• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071915216
  • خبرنگار : 50416

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان خبرداد

توزیع تجهیزات و اقلام ورزشی در مدارس همدان در آینده‌ای نزدیک

توزیع تجهیزات و اقلام ورزشی در مدارس همدان در آینده‌ای نزدیک

ایسنا/همدان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: به زودی تجهیزات و اقلام ورزشی با اعتباری بیش از هفت میلیارد تومان در مدارس سراسر استان با عنوان کاروان مهر امام رضا (ع) توزیع خواهد شد.

شهرام بخشی روز پنجشنبه ۱۹ مهر ماه در جلسه کارشناسان تربیت بدنی و سلامت شهرستان، مناطق و نواحی ۲۰ گانه استان همدان، تربیت بدنی و سلامت زیر ساخت اساسی نظام تعلیم و تربیت دانست.

بخشی با اشاره به اهمیت توزیع تغذیه سالم در بین دانش آموزان، اظهار کرد: تمامی مدارس بایستی نسبت به توزیع مواد غذایی سالم اقدام کرده و مجوز پایگاه تغذیه سالم را دریافت کنند.

وی ضمن اشاره به رویکردهای نوین درس تربیت بدنی، تاکید کرد: کیفیت بخشی به برنامه‌های اجرایی درس تربیت بدنی سبب ارتقا توانایی‌های بدنی و حرکتی دانش آموزان، تبیین روش‌های تفریحی سالم و ترویج بهداشت در مدارس می‌شود.  

وی در ادامه با اشاره به سه محور نیروی انسانی، محتوی و برنامه، این سه مقوله را امری حیاتی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانست.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای موفق طرح شهید سلیمانی خبر داد و افزود: این طرح در مدارس کم برخوردار استان همدان با موفقیت احداث شده و کمبود فضای ورزشی را مرتفع کرده است.

بخشی تاکید کرد: حضور در مدارس در اولویت کارشناسان تربیت بدنی و سلامت بوده و این ارتباط تنگاتنگ بین مدارس و اداره حفظ خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: دیده شدن زحمات مدیران مدارس و دبیران تربیت بدنی و مراقبان سلامت از اولویت‌های کاری همکاران این حوزه است و مدیران مدارس دارای ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توانیم از توانمندی آنان در برنامه‌های حوزه تربیت بدنی و سلامت و سایر بخش ها به خوبی استفاده کنیم.

بخشی در پایان کلید حل مشکلات آموزش و پرورش را در دستان مدیران توانمند و با انگیزه  دانست و از کارشناسان درخواست کرد مدیران با انگیزه و خلاق را پای کار برنامه‌های آموزش و پرورش آورده و برنامه های خلاقانه را در اولویت کاری خود قرار دهند. 
انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha