• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071814458
  • منبع : نمایندگی ایلام

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در ایلام:

نمایندگی‌های استانی در افزایش کارایی صندوق ذخیره فرهنگیان نقش کلیدی دارند

نمایندگی‌های استانی در افزایش کارایی صندوق ذخیره فرهنگیان نقش کلیدی دارند

ایسنا/ایلام نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در ایلام گفت: نمایندگی‌های استانی در افزایش کارایی صندوق ذخیره فرهنگیان نقش کلیدی دارند .

«جبار قبادبیگی» بر نقش کلیدی نمایندگی‌های استانی در افزایش کارایی صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید و اظهار کرد: توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌های فنی و اشتراک‌گذاری برنامه‌ها و تصمیمات تحولی بالادست بین نمایندگی‌ها را می‌توان از جمله اقدامات راهگشا تلقی کرد .

وی خاطرنشان کرد: سیاست بهبود مستمر موسسه منوط به شنیدن و تضارب آراء و نظرات نمایندگان استان‌هاست که مستقیماََ با اعضاء صندوق در ارتباط بوده و تضمین‌کننده ثبات عضویت ذی‌نفعان است .

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در ایلام با بیان اینکه رویکرد برقراری ارتباط موثر کاری با نمایندگی‌های استانی توسط موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان باید تقویت شود در این خصوص گفت: برگزاری نشست‌های کشوری نمایندگان می‌تواند دغدغه‌ها و پیگیری‌های مجدانه در راستای طرح خواسته‌ها و انتظارات اعضاء را از طریق گفتمان و تعامل سازنده با ارکان صندوق تسهیل نماید .

وی با قدردانی از پیگیری‌های موثر شرکت فرآیند نوین فرهنگیان در بسترسازی مناسب برای تحقق اهداف نمایندگی‌های استانی به‌عنوان خط مقدم ارتباط اعضاء، ایجاد تصویر ذهنی مثبت و تقویت و اعتلای برند صندوق در اذهان عمومی فرهنگیان عضو توسط این شرکت را موفق دانست .

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام، قبادبیگی برنامه‌ریزی‌های شرکت فرآیند در جهت تدوین برنامه جامع مهر تا مهر و نیز طرح  اجرای فرآیندها را پراهمیت دانست و با اشاره به روند رو به رشد فعالیت‌ها تأکید کرد: افزایش عضویت اعضاء، جذب نیروهای جدیدالورود، رضایت و نگه‌داشت اعضاء و ترغیب آنان به مشارکت بیشتر در پایداری عضویت و پیگیری و ارسال نظام‌مند حق عضویت ماهیانه اعضاء به موسسه و برگزاری جلسات منظم کارگروه‌ها از مصادیق بارز تلاش‌های اثربخش نمایندگان سختکوش استان‌ها در انجام وظایف محوله است .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha