• چهارشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403071814064
  • منبع : بازار

مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران:

مخابرات ایران خود را متعهد به ارائه سرویس با کیفیت و امن میدان

مخابرات ایران خود را متعهد به ارائه سرویس با کیفیت و امن میدان

مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران گفت: : این وظیفه ما در شرکت مخابرات ایران است که بهترین و امن ترین خدمات و سرویس ممکن را در اختیار مردم قرار دهیم.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت مخابرات ایران،‌ عبدالمجید امامی، مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران در همایش مشتریان تجاری و امنیت شبکه با حضور مسئولین فناوری ادارات و بخش خصوصی اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آشنایی سازمان ها و بخش خصوصی با محصولات و رویکردهای جدید شرکت مخابرات ایران بخصوص در حوزه امنیت است.

وی افزود: امروز دنیا درحال تغییر است، دیگر با امکانات قدیمی امکان پاسخگویی به نیازهای مشتریان نیست و  پلتفرم ها نیز متناسب باید نیاز مشتری باید تغییر کنند.

مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران تصریح کرد:امنیت داده ها در عصر فناوری اطلاعات از محوری ترین مسائل ارائه خدمات به مشتریان و مردم است.

امامی گفت: طبیعتا در این حوزه و دیگر بخش ها، تعریف ما از امنیت یک تعریف نسبی است و امنیت مقوله ای است که در طول زمان مکررا بر اساس افزایش تهیدید ها، به روز رسانی و توسعه میابد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه ما در شرکت مخابرات ایران است که بهترین و امن ترین خدمات و سرویس ممکن را در اختیار مردم قرار دهیم.

مدیرکل فروش تجاری شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: خوشبختانه امروز شرکت مخابرات ایران در تلاش برای دسترسی همگانی به سرویس فیبرنوری به عنوان یکی از امن ترین و سریع ترین بسترهای ارتباطی است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha