• سه‌شنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1403071713610
  • خبرنگار : 71062

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست «هم‌اندیشی دبیران و روسای کارگروه‌های تخصصی تشکل‌های شاهد و ایثارگر» که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت وبیناری امروز سه‌شنبه ۱۷ مهرماه در سالن اجتماعات بنیاد برگزار شد، گفت: تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در تحقق رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برعهده دارند

به گزارش ایسنا، یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای محور مقاومت و شهید حسن طهرانی‌مقدم، گفت: این شهید نماد عزت و افتخار کشور است و پایه‌های این افتخار در سال‌های دفاع مقدس شکل گرفت.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که عزت و افتخار کشور را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: دفاع مقدس ما تفسیر آیه‌های آسمانی روی زمین است.
سردار سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: رسالت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نقش مهمی در تحقق این رسالت یعنی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر ایجاد تغییر و تحول برای رسیدن به موفقیت، گفت:  تشکل‌های ما محور اثربخشی خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران هستند و خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست. وظیفه اصلی تشکل‌های شاهد و ایثارگر دیده‌بانی و رصد فعالیت‌ها همراه با بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ارائه خدمات عادلانه به خانواده شهدا و ایثارگران است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه در بیش از ۹۰ درصد وصیت‌نامه شهدا بر وحدت و همدلی تاکید بسیار شده است، اظهار کرد: تشکل‌های شاهد و ایثارگر در اقناع‌سازی، وفاق و همدلی نقش مهمی دارند و باید این وحدت و همدلی را برقرار کرد. نگاه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده مناسب از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر است. تشکل‌های شاهد و ایثارگر باید برنامه محور باشند و حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکل‌ها در قالب برنامه است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha