• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403071612380
  • خبرنگار : 50093

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی:

گردشگران خارجی از امنیت ایران آگاهند

گردشگران خارجی از امنیت ایران آگاهند
عکس تزئینی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: نباید به حرف‌های دشمنان توجه کنیم که در مورد ما چه می‌گویند؛ خبرنگاران و گردشگران خارجی زیادی به ایران آمده و واقعیت امنیت ایران را از نزدیک دیده‌اند.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت گردشگری ایران در شرایط اخیر کشور و منطقه خاورمیانه اظهار کرد: دشمن هیچوقت از ایران تعریف خوبی ندارد. ایران از نظر امنیت جزو بهترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود و در دنیا زبان‌زد است. به کشورهای زیادی سفر داشته‌ام، اما هیچ کشوری امنیت ایران را نداشته است.

وی افزود: بسیاری از زائران خارجی زمانی که به مشهد مشرف می‌شوند، متوجه شده‌اند که تعاریفی که دشمنان ایران از وضعیت امنیت این کشور دارند، هیچ صحت و سقمی ندارد. این زائران وقتی به مشهد و ایران می‌آیند متوجه دروغگویی دشمنان ایران می‌شوند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی بیان کرد: جامعه هتلداران در سال گذشته تعدادی بلاگر چینی را به مشهد دعوت کرد تا نقاط مختلف ایران از جمله شیراز، اصفهان و مشهد را به آنان نشان دهد تا این بلاگرها امنیت ایران را به گوش جهانیان برسانند که بر خلاف تعاریف رسانه‌های بیگانه، ایران کشوری امن برای گردشگران است.

مادرشاهیان خاطرنشان کرد: دشمن همیشه بر علیه ایران منفی‌گرایی داشته است. ایران کشوری زیبا است و بسیاری از کشورها به ایران حسادت دارند. برخی از افراد وقتی به خواسته‌های خود بر علیه ایران دست پیدا نمی‌کنند، ایران را ناامن جلوه می‌دهند تا به کشور صدمه بزنند، اما این افراد موفق نیستند و نخواهند بود.

وی بیان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ چندین تنش در خاورمیانه و ایران نیز داشته‌ایم، اما زائران خارجی در مشهد هیچ افتی نداشته و بلکه افزایش هم داشته است.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها، تلویزیون‌ و ماهواره‌های ما باید به تمام دنیا اطلاع‌رسانی کنند که مردم سایر نقاط دنیا به دروغ‌ها و حرف‌های کذب رسانه‌های بیگانه نگاه نکنند. باید در زمینه بازاریابی و در مقابل ایران‌هراسی قوی‌تر عمل کنیم. هیچ ناامنی در کشور ما وجود ندارد. دشمنان ما به دنبال ایران‌هراسی هستند تا به موفقیت خود برسند، هرچند در این امر موفق نبوده‌اند.

مادرشاهیان یادآور شد: تنها کشوری که در دنیا ۴ فصل را در یک سال دارد، ایران است. توریست و گردشگران زیادی وجود دارند که می‌خواهند از ایران بازدید کنند. نباید به حرف‌های دشمنان توجه کنیم که در مورد ما چه می‌گویند. خبرنگاران و گردشگران خارجی زیادی به ایران آمده و واقعیت امنیت ایران را از نزدیک دیده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha