• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071612375
  • خبرنگار : 50295

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

خدمات تحصیلی به ۲۷۳ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی زنجان پرداخت می‌شود

خدمات تحصیلی به ۲۷۳ دانشجوی تحت پوشش بهزیستی زنجان پرداخت می‌شود
عکس تزئینی است

ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان از بازگشایی سامانه دانشجویی برای ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی از ۱۴ مهرماه تا ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: به دلیل زمان فرایند رسیدگی توسط بهزیستی شهرستان، استان و ستاد بهزیستی کشور تاریخ مذکور به هیچ‌وجه تمدید نخواهد شد.

روح‌اله خدابنده‌لو در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بررسی روزانه سامانه دانشجویی توسط مددکاران به جهت ثبت‌نام و بارگذاری صحیح مدارک و مستندات لازم توسط دانشجویان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه دانشجویان یا خودشان و یا با کمک و راهنمایی مراکز مثبت زندگی باید در سامانه ثبت‌نام کنند، افزود: ضروری است بعد از بارگذاری اطلاعات، مدارک را جهت تائید به مددکار مربوطه تحویل دهند.

خدابنده‌لو گفت: در حال حاضر ۲۷۳ دانشجو اعم از افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار و فرزندا، فرزندان سازمان و ... در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مشغول به تحصیل هستند که از کمک هزینه شهریه دانشجویی بر حسب دهک درآمدی، مقطع تحصیلی و ... بهره‌مند می‌شوند.

او تصریح کرد: همه دانشجویان غیردولتی با معلولیت متوسط، شدید و خیلی‌شدید در هفت دهک اول درآمدی ۱۰۰ درصد هزینه‌های تحصیلی آنها توسط بهزیستی به صورت متمرکز پرداخت می‌شود و در حال حاضر ۱۵۹ نفر دانشجوی دارای معلولیت تحت پوشش هستند که شهریه آنها به صورت ترمی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۱۴ نفر دانشجو نیز در حوزه حمایتی و اجتماعی تحت پوشش هستند، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنها که توانمند شده و از چرخه خدمات بهزیستی خارج شده باشند، صرفا تا پایان همان مقطع تحصیلی می‌توانند از خدمات شهریه دانشجویی و کمک‌هزینه تشویق تحصیل بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha