• دوشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071612227
  • خبرنگار : 50976

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی:

ساختار جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها ایجاد می‌شود

ساختار جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها ایجاد می‌شود

ایسنا/فارس دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور اعلام کرد که تلاش می‌شود تا ظرف ۳ الی ۴ ماه آینده شورای توسعه فرهنگ قرآنی با ساختار استان در تمام استان‌ها راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی در حاشیه سفر به شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: در آخرین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور تدابیری برای تشکیل شورای گسترش و هماهنگی قرآنی استان‌ها اتخاذ شد و مواردی به تصویب رسید و حتی ابلاغ شد.

وی افزود: هم اکنون کارگروهی با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تبلیغات اسلامی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی تشکیل شده است تا بتوان ساختار جدید شورای توسعه فرهنگ قرآنی را در استان‌ها تشکیل داد.

حسینی اظهار کرد: ریاست شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها به عهده نمایندگان ولی فقیه در استان و در شهرستان‌ها به عهده ائمه جمعه است، به همین دلیل با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه همکاری داریم.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با یادآوری اینکه دبیرخانه این شورا در استان‌ها در ادارات کل تبلیغات اسلامی تشکیل می‌شود، گفت: در همین راستا کارگروه مشترکی را با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تبلیغات اسلامی تشکیل دادیم تا زمینه تشکیل هرچه سریع‌تر شوراهای استانی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا شوراهای توسعه فرهنگ قرآنی استان‌ها به حسب اقتضائات هر استان و همچنین شناختی که در رده‌های استانی وجود دارد، تشکیل شود.

حسینی با بیان اینکه تلاش می‌شود ظرف ۳ الی ۴ ماه آینده زمینه تشکیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی با ساختار و رویکرد جدید در استان‌ها فراهم شود، گفت: این مهم را با سفر به هر استان دنبال خواهیم کرد.

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور با اشاره به سفر به استان فارس نیز گفت: در این سفر جلسه‌ای با کارگروه قرآنی استان فارس داشتیم که در اولین فرصت، رسما شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان فارس با ساختار و رویکرد جدید تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha