• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 1403071511817
  • خبرنگار : 71974

پیام رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد سازمان دانشجویان

بلوغ و بالندگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در بیست و شش سالگی

بلوغ و بالندگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در بیست و شش سالگی

رئیس جهاد دانشگاهی در پیامی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان، این سازمان را نماد بلوغ و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر دانشجویان در راستای اهداف فرهنگی و اجتماعی کشور دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیست و شش سالگی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی پیام آور بلوغ و بالندگی آن است. این سازمان نماد تلاشهای خستگی ناپذیر دانشجویان برومند این مرز و بوم است که با همت و اراده ای مثال زدنی در راستای تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی میهن عزیز اسلامی گام برداشته اند.

این نهاد دانشجویی در تمام سالهای گذشته بدون چشم داشت تبلیغات نمایشی و هیاهو، تلاش نموده برخی از مطالبات بر زمین مانده مقام معظم رهبری (مدظله العالی را در حوزه فرهنگ و اندیشه پیگیری نموده و آنها را در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی راه اندازی و ساماندهی کند فعالیتهای ارزشمندی همچون برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران طرح ملی «ایران مرز پرگهر مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی (بیان)» طرح ملی نکوداشت مفاخر ایران اسلامی طرح ملی گرامیداشت شهدای دانشجو (یادیار) طرح ملی راه بلد بازدید از پروژه های کارآفرینانه و ارزش آفرین» طرح ملی « فن فرهنگ معرفی نظام مند دستاوردهای فن آورانه و نوآورانه کشور طرح ملی اردوهای جهادی مهرباران و..... از جمله فعالیتهای ارزشمندی است که به منصه ظهوردرآورده است.

شبکه سازی و ایجاد علقه و پیوند میان دانشجویان و انقلاب اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای مهم این سازمان در ۲۶ سال اخیر بوده است نهادی که در حقیقت مهم ترین پل ارتباطی جهاد دانشگاهی با دانشگاه و دانشجویان است و با فراهم ساختن محیطی پویا در پی ایجاد بستری مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای جوانانی بوده که اعتماد به آنان همواره منشأ برکات مختلف و متعدد بوده است.

با تبریک فرارسیدن بیست و ششمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قدردان تلاش های همکاران عزیز در ستاد این سازمان و شعب آن در سراسر کشور هستم امیدوارم که این سازمان در سالهای آتی بتواند با استفاده حداکثری از ظرفیتهای دانشجویان فعال و علاقه مند برنامه ریزی دقیق و مناسبی برای دستیابی به افق روشن تر صورت دهد و فعالیتهای خود را برای تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دانشجویان که همانا تعهد مسئولیت پذیری عدالت خواهی آزاداندیشی، تولید علم آرمان گرایی و هدف گذاری های فرهنگی اجتماعی است، تداوم بخشد.

ان شاء الله

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha