• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: دانش‌بنیان‌ها
  • کد خبر: 1403071511620
  • خبرنگار : 30057

همکاری فراجا برای ایجاد تحول در ۴ حوزه هوشمندسازی

همکاری فراجا برای ایجاد تحول در ۴ حوزه هوشمندسازی

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا با بیان اینکه هر سازمانی باید به دنبال تحول و تغییر باشد، در غیر این صورت با شکست قطعی مواجه خواهد شد، گفت: ایجاد تحول در فراجا شروع شده و با آینده‌پژوهشی دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، سرتیپ پاسدار احمد دولتخواه در سومین رویداد تخصصی عرضه و تقاضای فناوری‌های نوین و هوشمند ساز پلیس که از صبح امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است، با اشاره به ضرورت و اهمیت هوشمندسازی خدمات پلیس، گفت: برای تقویت این موضوع نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های کشور هستیم که یکی از این ظرفیت‌ها، توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های مرتبط با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری است.

وی با اشاره به برگزاری سومین رویداد هوشمندسازی پلیس در صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: هر سازمانی باید به دنبال تحول و تغییر باشد، در غیر این صورت با شکست قطعی مواجه خواهد شد و این تغییر و تحول از سال‌های گذشته در فراجا آغاز شده است و با سرعت، آینده‌پژوهشی و عقلانیت کامل دنبال می‌شود.

دولتخواه با بیان اینکه برای ایجاد تحول دو رویکرد می‌توانیم داشته باشیم، یکی از این رویکردها را خلق روش‌های جدید و ایجاد متدولوژی‌های جدید دانست و یادآور شد: از آنجایی که ما در فراجا روزانه درگیر ماموریت هستیم، اتخاذ این رویکرد، ارکان برنامه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ما باید با چالاکی، برنامه‌ها را تدوین کنیم.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات و پدافند سایبری فراجا رویکرد دوم را بررسی تحولات جهانی و بهره‌گیری از روش‌های مبتنی بر فناوری‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات ذکر کرد و ادامه داد: ما در ۴ موضوع محور به دنبال تحول هستیم که یکی از آنها موضوع خدمت‌رسانی به مردم و کشور است که هر چه نوآورانه‌تر باشد، از آنها استقبال می‌کنیم.

دولتخواه موضوع دوم را بهینه کردن ماموریت‌های عملیاتی سازمانی عنوان کرد و یادآور شد: ما به شدت نیازمند فرآیندهای نوآورانه هستیم، در غیر این صورت در آینده دچار مشکل خواهیم شد.

وی توسعه مشارکت مردمی و توانمندسازی پلیس را از دیگر محورهای فراجا برای تحول عنوان کرد و یادآور شد: ما برای بهره‌مندی از فناوری‌های داخلی دست یاری به سمت شرکت‌ها و سازمان‌ها دراز می‌کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha