• یکشنبه / ۱۵ مهر ۱۴۰۳ / ۰۰:۱۵
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1403071511280
  • خبرنگار : 71567

دو انتصاب جدید در وزارت علوم

دو انتصاب جدید در وزارت علوم

وزیر علوم طی احکام جداگانه‌ای معاون اداری، مالی و مدیریت منابع این وزارت خانه و سرپرست دانشگاه پیام نور را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، حسین سیمایی صراف وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، «مهدی پندار» را به عنوان «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم» منصوب کرد.

در حکم انتصاب حسین سیمایی خطاب به مهدی پندار آمده است؛

نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری »منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به‌ تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌ عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به اسناد بالادستی، همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی و سند دانشگاه اسلامی همسو با برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و اعمال سیاست‌های مؤثر در افزایش بهره‌وری و حفظ بیت‌المال و پرهیز از تّجمل‌گرایی با رویکرد فسادستیزی و عدالت‌محوری و تقویت نظم و انضباط اداری و مالی، در انجام وظایف محوّله موفق باشید. توفیق و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی پندار (متولد تهران_۱۳۵۶) دارای دکترای اقتصاد پولی و مالی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است که از سوابق مدیریتی و اجرائی مهم وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

معاون اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

رئیس امور برنامه‌ریزی، نظارت و آمایش سرزمین سازمان برنامه و بودجه کشور

معاون اجرائی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی

عضو هیئت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران

همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «محمدهادی امین ناجی» را به عنوان «سرپرست دانشگاه پیام‌نور» منصوب کرد.

در حکم انتصاب دکتر سیمایی خطاب به محمدهادی امین ناجی آمده است؛
نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه پیام نور» منصوب می‌شوید. از جناب‌عالی انتظار دارد با توکل به خداوند سبحان، سرپرستی آن دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و سند دانشگاه اسلامی به انجام رسانید. امیدوار است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبرد دولت وفاق ملی و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران، وظایف محوله را به‌نحو شایسته انجام دهید. توفیق و سربلندی روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدهادی امین ناجی دارای دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه قم و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور با مرتبه استادی است که حدود ۷۰ مقاله علمی چاپ شده در مجلات کشور و ۵ کتاب تألیفی و ترجمه در زمینه تخصصی خود دارد.

از سوابق اجرایی ناجی، می‌توان به معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور طی سال‌های ۱۳۹۷ - ۱۴۰۰ رئیس مرکز آزمون دانشگاه طی سال‌های ۱۳۸۷ - ۱۳۹۰، مدیرکل برنامه‌ریزی آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام‌نور در سال‌های ۹۱ و ۹۲ رئیس مرکز پیام‌نور دانشگاه پیام نور مرکز ملایر طی سال‌های ۱۳۷۷ - ۱۳۸۰ و همچنین مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha