• پنجشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071209681
  • خبرنگار : 50163

برندسازی حلقه مفقوده تولید کفش در هیدج

برندسازی حلقه مفقوده تولید کفش در هیدج

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: برندسازی باید مورد توجه تولیدکنندگان کفش در هیدج قرار گیرد.

منصور علیمردانی امروز (پنج‌شنبه ۱۲ مهر ماه) در مراسم افتتاح دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شهر هیدج با تسلیت شهادت شهید سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: سپاه پراقتدار کشورمان با موشک‌باران اسرائیل جواب دندان‌شکنی به جنایات آنان دادند که این موشک‌باران غرور ملی را در مردم ایران زنده کرده و نور امید را در دل آنان تاباند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه یکی از کارگروه‌های دفتر نمایندگی را امروز به عینه شاهد هستیم، عنوان کرد: با تلاش اعضای کارگروه صنعت کفش زیر نظر دفاتر نمایندگی فعال شده و به سرعت پیشرفت کرد تا جایی که چند روز پیش برای اینکه شهرک اختصاصی کفش در هیدج دایر شود با مسئولان یکی از بانک‌ها نشستی داشتیم که با به ثمر نشستن آن سایت مخصوص کفش هیدج در حد ۳۶ هکتار برای هیدج دایر می‌شود.

علیمردانی با بیان اینکه هیدجی‌ها با رونق صنعت کفش در شهر خود علاوه بر اشتغال‌زایی و خودکفایی، در امر صادرات و ارزآوری نیز پیشگام هستند و در توسعه صادرات غیرنفتی نیز نقش ایفا می‌کنند، ادامه داد: صنعت نوپای کفش در هیدج به سرعت در حال پیشرفت است و موضوعی که باید مورد توجه تولیدکنندگان قرار گیرد تلاش برای برندسازی است.

او با بیان اینکه اتاق بازرگانی در شبکه‌سازی روابط بازرگانی و به روز کردن علم و نوسازی تجهیزات نقش موثری ایفا می‌کند، ادامه داد:  اتاق بازرگانی رابط بین بخش خصوصی و دولتی نیز است.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس در کنار صنعت‌گران هستیم و از هیچ اقدامی برای حل مشکلات آنان دریغ نخواهیم کرد، گفت: علاوه بر صنعت کفش در کنار سایر اصناف نیز هستیم و مردم این منطقه و صنعت‌گران و تولیدکنندگان برای ما فرقی ندارند و اگر احساس می‌کنند ظرفیت مجلس می‌تواند کمک حال آنها باشد در کنارشان هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha