• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403071109161
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تولید ثروت تنها راه عدم وابستگی به بیگانگان

تولید ثروت تنها راه عدم وابستگی به بیگانگان

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تنها راه عدم وابستگی به بیگانگان تولید ثروت و استفاده از ظرفیت‌ها است که باید همواره مورد توجه مسوولان باشد.

محمد کرمی امروز چهارشنبه ضمن محکومیت اقدامات تروریستی در سیستان و بلوچستان و تسلیت شهادت سید مقاومت، رهبر حزب الله لبنان، بیان کرد: این استان دارای ظرفیت‌های فراوان بوده و محروم نیست؛ اگر محرومیتی وجود دارد از افکار برخی مدیران است.

وی با بیان اینکه جامعه موفق اهل تلاش است، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بی نظیری در حوزه اقتصاد، تجارت، کشاورزی، اقتصاد دریا، اقتصاد معادن، اقتصاد گردشگری، اقتصاد دیجیتال و ظرفیت‌های مناسبی برای رشد و توسعه استان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای موفقیت در اقتصاد باید شبانه روزی کار کنیم و خداوند متعال به جامعه‌ای که اهل تلاش است پاداش می‌دهد، افزود: این استان در حوزه تجارت، کریدورها، گردشگری، اقتصاد شهری، اقتصاد کشاورزی و اقتصاد دریا دارای ظرفیت‌های بی‌نظیر است و باید با برنامه‌ریزی و پیگیری از این ظرفیت‌ها با اراده قوی و با توکل بر خداوند استفاده کنیم.

وی افزود: در حوزه دانشگاه، مهارت محوری و پارک علم و فناوری نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده و شرکت‌های دانش بنیان به سرعت در حال توسعه است. یک مجموعه در حوزه هوش مصنوعی در حال ساخت است، امروز هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف باید کار شود.

کرمی گفت: سیستان و بلوچستان بی‌نظیرترین استان در حوزه ثروت است، امروز در حوزه‌های توسعه اقتصاد دریا، معادن، کشاورزی، گردشگری، شهری، اقتصاد هنر و صنایع دستی اقدامات خوبی در این استان انجام شده، مجموعه‌های بزرگ صنعتی و کارخانه طلا راه‌اندازی شده که باید بازار ساخت طلای کشورهای خاورمیانه شود و هنرمندان بسیار توانمندی در این استان حضور دارند.

وی بیان کرد: سیدحسن نصرالله رهبری بزرگ، مردی مومن، جهادی و ولایی بود که در طی بیش از ۳۰ سال تلاش های شبانه روزی به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: حزب الله ساختار و تشکیلات بسیار قوی دارد و امروز حزب الله ایستاده و از مردم غزه حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی هر جنایتی می خواهد بی محابا انجام می‌دهد زنان و کودکان بی گناه را مجروح و به شهادت می رساند و جوامع بین المللی در برابر آن سکوت کرده‌اند.

کرمی با بیان اینکه آینده از آن حزب الله و اسلام عزیز خواهد بود این وعده الهی است، گفت: شهادت باعث استحکام و انسجام بیشتر تشکیلات می شود، خون شهدای جبهه مقاومت نیز عامل پیروزی در میدان به شمار می رود.

وی اظهار کرد: صهیونیست ها همیشه در تلاش هستند تا وضعیت اقتصادی کشورهای اسلامی را پایین نگاه داشته و از این طریق احساس وابستگی رخ دهد؛ بنابراین باید به دنبال تولید ثروت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha