• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403071108658
  • خبرنگار : 50040

در گفتگو با عضو شورای شهر رشت مطرح شد؛

آیا معوقات پرسنل آبفای گیلان پرداخت می شود؟+ ویدئو

آیا معوقات پرسنل آبفای گیلان پرداخت می شود؟+ ویدئو

ایسنا/گیلان عضو شورای شهر رشت و رئیس کمیسیون توسعه پایدار با اشاره به تاخیر چندماه در پرداخت حقوق و مزایای پرسنل رسمی و شرکتی آبفای گیلان، گفت: به زودی اتفاقات خوبی رقم می خورد.

سید حسین رضویان در گفت وگو با ایسنا، افزود: متاسفانه پرسنل رسمی دو ماه و نیروهای شرکتی ۶ ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

وی با بیان اینکه سه نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان جلساتی را برگزار کردند و پیگیر موضوع هستند، افزود: جلسات لازم با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز برگزار شده و به زودی اتفاقات خوبی رقم می خورد و پرسنل آبفای گیلان حقوق و مزایای خودشان را دریافت می کنند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به تکرار ماجرای تاخیر چندماه در پرداخت حقوق نیروهای آبفا طی دو سال اخیر، خاطرنشان کرد: این شرکت هر چند ماه یک بار با چالش پرداخت حقوق مواجه می شود و لذا چطور می توان انتظار داشت پرسنلی که حقوق و مزایای خودشان را دریافت نکرده اند، در همراهی با شهرداری رشت به عنوان سازمان خدمت رسان برای پروژه های عمرانی آبفا در رشت و هر شهر دیگری با جدیت و کیفیت مشغول به کار شوند.

رضویان ادامه داد: هر کدام از این نیروها اعم از رسمی و شرکتی دارای خانواده و فرزند هستند، اما متاسفانه درآمدشان را در پایان هر ماه به سبد خانواده تزریق نمی کنند؛ این در حالی است که شرایط اقتصادی بسیار سخت می گذرد.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت با بیان اینکه به عنوان خدمتگزار مردم در پارلمان شهری این خواسته پرسنل آبفا را از نمایندگان استان در مجلس پیگیری می کنیم، ادامه داد: اگرچه هنوز ارکان دولت جدید در استان شکل نگرفته، اما از استاندار خواسته ایم که به موضوع حقوق و مزایای پرسنل آبفا ورود کند.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به رفع مشکل در آینده نزدیک، از پرسنل شرکت مذکور خواست آسوده خطر باشند، زیرا پایان هر ماه حقوق و مزایای خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha