• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403071108587
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

۵۴۹۹ کهگیلویه و بویراحمدی در صف وام ازدواج

۵۴۹۹ کهگیلویه و بویراحمدی در صف وام ازدواج

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۵۴۹۹ زوج کهگیلویه و بویراحمدی در صف وام ازدواج هستند.

محمد عبدالحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ماه امسال یک هزار و ۴۳۲ وام ازدواج با مبلغ پنج هزار و ۱۱۸ میلیارد ریال به جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعطا شده است.

وی اظهار کرد: میزان وام ازدواج اعطایی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی شش ماه اول سال جاری ۰.۷۶ درصد در کل کشور است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طی این مدت تعداد کل ثبت نام کنندگان وام ازدواج هفت هزار و ۸۸۹ نفر، آمار کل متقاضیان ۶ هزار و ۹۳۱ نفر و تعداد متقاضیان در صف انتظار وام پنج هزار و ۴۹۹ نفر بوده اند.

عبدالحسینی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریور ماه درصد وام گیرندگان به کل افراد متقاضی ۲۰.۶۶ بوده است، تصریح کرد: نامه نگاری‌های متعددی با استانداری، فرمانداران و ائمه جمعه نسبت به بحث وام ازدواج در استان صورت گرفته است اما متاسفانه این موضوع از سوی مسئولین به شکل دقیقی رصد نمی شود.

وی ادامه داد: در زمینه وام ازدواج مشکل مهمی در استان ما وجود دارد که آن عدم نظارت دقیق بر پرداخت وام های ازدواج در بانک ها است که متاسفانه کارگروه خاصی برای این موضوع وجود ندارد و این مسئله شکایت و گلایه مندی جوانان را برانگیخته است، بنابراین نیاز داریم که یک کارگروه ویژه برای بررسی این موضوع در استان تشکیل شود تا بتوانیم در این زمینه ساماندهی و رصد دقیق‌تری انجام دهیم.

وی بیان کرد: مشکل دیگری که با آن مواجه هستیم کمبود منابع بانک‌ها نسبت به آمار ازدواج است زیرا با توجه به تعداد درخواست‌های وام ازدواج منابعی که به آنها اختصاص داده می‌شود کم است، پس این دو مشکل باید از سوی مسئولین و تیم جدید استانداری مورد توجه ویژه قرار بگیرند تا روند پرداخت وام ازدواج به شکل سریع‌تری انجام شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha