• سه‌شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۲۰:۰۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403071008439
  • خبرنگار : 50562

استاندار خوزستان:

رسالت ما نشان دادن عمق جنایت‌ها و مظلومیت مردم فلسطین، غزه و لبنان است

رسالت ما نشان دادن عمق جنایت‌ها و مظلومیت مردم فلسطین، غزه و لبنان است

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: انتقامی سخت از رژیم جنایتکار صهیونیستی به دلیل اتفاقات اخیر گرفته می‌شود اما هم‌اکنون رسالت ما نشان دادن عمق جنایت‌ها و مظلومیت مردم فلسطین، غزه و لبنان است.

علی اکبر حسینی محراب امروز دهم مهرماه در جلسه شورای اطلاع رسانی در استانداری خوزستان با محوریت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در پی شهادت حسن نصرالله، اظهارکرد: در شرایط فعلی باید از طریق تولید محتوای خبری، نمایش، کاریکاتور و... اوج جنایت‌های رژیم صهیونیستی را برای جهانیان به تصویر بکشیم.

به گزارش ایسنا، او گفت: شهید سید حسن نصرالله انسان جامع، کامل، بزرگ و مالک اشتر مقام معظم رهبری بودند و فرماندهی جبهه مقاومت را با اخلاص، صداقت و تجربه در همه کشورها به عهده داشت.

استاندار خوزستان با اشاره به این‌که در گذشته اسرائیلی‌ها لبنان را حیات خلوت خود می‌دانستند و هر وقت اراده می‌کردند بیروت را فتح می‌کردند، افزود: اسرائیل تمام لبنان و جاهای استراتژیک را به این صورت فتح کرده بود، اما آنچه حزب الله انجام داد باعث شد کشور لبنان آزاد شود و به شکلی قانونی شکل بگیرد.

او با بیان این‌که در حوادث شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابو مهدی مهندس، سید حسن نصرالله و... پیروز شدیم، گفت: شکست در جبهه مقاومت و مبارزه با ظلم و رژیم صهیونیستی برای ما معنی نداشته و نخواهد داشت، زیرا مکتبی که شهادت دارد شکست ندارد.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: اسماعیل هنیه، حاج قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله شهدای راه قدس هستند و مکتب آن‌ها توسط حاج قاسم‌ها و سید حسن‌های دیگر برای مقابله با ظلم و استکبار ادامه خواهد یافت و این مکتب هیچ گاه پایانی ندارد.

او با اشاره به پیام نتانیاهو برای مردم ایران، گفت: اکنون نتانیاهو در فضای مجازی به مردم ایران پیام می‌دهد و این یعنی در اتاق فکرهای خود مرتب تلاش می‌کنند تا مردم ایران را از حکومت جدا کنند. ایجاد شکاف و دو قطبی‌سازی و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با مدیریت حملات تروریستی از خط‌های رسانه‌ای مهم دشمن است.

وی افزود: در سالهای اخیر نا امن جلوه دادن ایران از کارهای رژیم صهیونیستی بوده است. از این رو مردم و رسانه‌ها باید نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه باشند و نیاز است در مقابله با خط رسانه‌ای که دشمن که در حوزه تقابل با جبهه مقاومت ایستاده است نیز طراحی داشته باشیم.

حسینی محراب با بیان این‌که ما به عنوان شیعه و پیرو مکتب امام صادق (ع) در دنیا ثابت کردیم که شیعه و سنی برای ما مفهوم ندارد و مسلمان بودن برای ما ارزش و ملاک است، افزود: پایبندی به اسلام و مسلمین را در عمل نشان دادیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha